Posted by: Auto Galvu Remonts | 17/02/2011

ecoFLEX

Nav viena brīnumrisinājuma degvielas patēriņa un gaisa piesārņojuma samazināšanai. Katram transportlīdzeklim ir savi tehniskie parametri un atšķirīgi lietotāji. Šī iemesla dēļ Opel īsteno holistisku pieeju ecoFLEX.
Optimizēta dzinēja veiktspēja ar samazinātu brīvgaitas ātrumu, modificētas transmisijas, riepas ar zemu rites pretestību, aerodinamiskas plūdlīnijas un augstāks galīgais piedziņas pārnesumskaitlis – individuāli palīdzēt var katrs no šiem parametriem. Šos parametrus apvienojot un precīzi pieskaņojot tos katram individuālajam modelim, Opel īsteno padziļinātu pieeju automašīnu radīšanai.

Augstās tehnoloģijas izmaksu samazināšanai.

Dzinēja efektivitātes optimizēšanai Opel izmanto modernās tehnoloģijas, kas uzlabo degvielas sadegšanas procesu un samazina iekšējos zudumus, kas rodas berzes un pārmērīga svara rezultātā.

Mainīga vārstu atvēršanās laika regulēšanas sistēma (VVT)

Gaisa plūsmas un iekšdedzes uzlabošanai VVT darbības laikā ļauj regulēt ieplūdes un izplūdes vārstu atvēršanās laiku.
Tā pastāvīgi pielāgojas slodzei un tādējādi nodrošina augstāku veiktspēju pie zemāka degvielas patēriņa.

Mainīgs ieplūdes kolektors

Mainot vārsta kontrolētā ieplūdes trakta garumu, tiek palielināts gaisa ieplūdes ātrums pie zemiem apgriezieniem, radot augstu griezes momentu un virzot gaisu pa zemāku eju.
Pie augstākiem apgriezieniem atveras īsāka eja ar lielāku diametru, un tādējādi palielinās maksimālā veiktspēja. Opel šo principu izmanto gan benzīna, gan dīzeļdegvielas dzinējos.

Mainīgs turbolādētājs

Lai novērstu parasto turbo atpalikšanu pie zema dzinēja darbības ātruma, turbolādētāji ir aprīkoti ar mainīgas ģeometrijas turbīnu. Optimālai efektivitātei mainīgo spārnu stāvokli pārrauga elektroniski sensori.

Vienota sliežu sistēma, kas ļauj vairākas reizes iesmidzināt degvielu

Īpaši ātrie inžektori ļauj dzinēja darbības cikla laikā iesmidzināt degvielu līdz pat 8 reizes, tādējādi nodrošinot kontrolētāku un vienmērīgāku degvielas sadegšanu. Rezultāts – augstāks braukšanas komforts, mazāks troksnis un mazāks degvielas patēriņš un izplūdes gāžu emisijas.

Slēgtas ķēdes sadegšana

Ar spiediena sensoriem aprīkotie dīzeļdegvielas kvēlsveces ļauj pastāvīgi uzraudzīt spiedienu degvielas sadegšanas kamerā un līdz ar to precīzi noregulēt degvielas iesmidzināšanu. Tas padara iespējamu optimālu slēgtas ķēdes sadegšanu, kas nodrošina labāku veiktspēju un degvielas ekonomiju pie mazākām izplūdes gāžu emisijām un mazāka trokšņa.

Svarīgi sīkumi

Daudzas nelielas izmaiņas rada lielu atšķirību. Tāpēc, lai vēl vairāk uzlabotu efektivitāti, Opel inženieri pastāvīgi vērtē ikvienu transportlīdzekļa veiktspējas aspektu.

Aktīva gaisa vadība

Gaisa vilkme ir faktors, kas ļoti būtiski ietekmē automašīnas degvielas patēriņu un izplūdes gāžu daudzumu, īpaši braucot ar lielu ātrumu.
Tāpēc visas ecoFLEX automašīnas ir ar precīzi izstrādātu aerodinamiku, kas ir panākta, pateicoties pazeminātai šasijai, optimizētam priekšpuses dizainam un aktīviem režģa aizvērtņiem, kas gaisa plūsmu caur dzinēja nodalījumu pielāgo automašīnas termiskajām vajadzībām.

Riepas ar zemu rites pretestību

Vēl viens svarīgs faktors, kas ietekmē degvielas patēriņu, ir riepu rites pretestība. Pretēji aerodinamikai šis faktors ir jāņem vērā neatkarīgi no ātruma. Samazināta rites pretestība var ļaut ietaupīt līdz pat 4 % degvielas.
Modernas riepas ar zemu rites pretestību atbilst tādiem pašiem nodiluma, vilcējspēka un temperatūras pretestības rādītājiem kā parastās riepas.

Optimizēti pārnesuma ātrumi

Lielāki piedziņas pārnesumskaitļi ļauj pie noteikta transportlīdzekļa kustības ātruma samazināt dzinēja ātrumu, bet tas vienlaikus nozīmē arī mazāku paātrinājumu. Apvienojot lielākus piedziņas pārnesumskaitļus un dzinējus ar palielinātu jaudu un zemu galīgo griezes momentu, mums vairumā Opel ecoFLEX automašīnu ir izdevies izvairīties no šī trūkuma.

Pārslēga indikācija

Zinot, kad pārslēgt ātrumu, var nodrošināt ekonomisku braukšanu. Vairums Opel ecoFLEX modeļu ir aprīkoti ar viegli saskatāmu, uz instrumentu paneļa izvietotu pārslēga indikatoru, kas autovadītājam ļauj izvēlēties īsto brīdi, kad pārslēgt ātrumu un garantēt maksimālu efektivitāti.

Ārēji vadīts klimata kompresors

Opel gaisa kondicionēšanas sistēmas darbina ārēji vadīts kompresors, kas darbojas tikai tad, kad tas ir nepieciešams. Tas ne tikai uzlabo klimata kontroli, bet arī samazina degvielas patēriņu un izplūdes gāzes salīdzinājumā ar tradicionālo sistēmu, kur kompresoru vienmēr darbina dzinējs.

Publikācija no interneta

Reklāma:
Pirmais kredīts BEZ MAKSAS – 0% ! Atdod tik cik aizņēmies !


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: