Posted by: Auto Galvu Remonts | 15/08/2011

Opel Insignia 2012.gadā ar jauniem motoriem

Kopš savas debijas Opel Insignia jau ieguvis vairāk kā 50 nacionālos un starptautiskos apbalvojumus, ieskaitot arī īpašo titulu “Gada auto”. Pircēji Insignia panākumus ir atalgojuši ar pastiprinātu interesi un pieprasījumu – pārdoti vairāk kā 400 000 šī modeļa eksemplāri. Ar jauniem motoriem un progresīvām tehnoloģijām Insignia panākumi turpināsies arī 2012.gadā.

Opel Insignia

Benzīna motors ar 103 kW/140 ZS uzstāda jaunus standartus degvielas ekonomijā

Jaunizveidotais 1,4 turbo ecoFLEX benzīna dzinējs ir bezkompromisa motora tilpuma samazināšanas stratēģijas rezultāts. Kombinācijā ar sešpakāpju manuālo transmisiju, Start/Stop tehnoloģiju, stūres pastiprinātāju, aerodinamiskajiem grīdas paneļiem un 225/50 R 17 zemas rites pretestības riepām, tas ir visekonomiskākais benzīna dzinējs visā vidējās klases segmentā.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo 1,8 litru versiju, arīdzan ar 103 kW/140 ZS, 1,4 turbomotora degvielas patēriņš sedana versijai samazināts par diviem litriem līdz tikai 5,7 litriem uz 100 kilometriem. CO2 emisijas arī samazinātas par 45 gramiem līdz 134 gramiem kilometrā – abos gadījumos samazinājums ir pat lielāks par 25 procentiem. Vienlaikus savā klasē ekonomiskākā benzīna dzinēja griezes moments ir ticis palielināts par gandrīz 15 procentiem līdz 200 Nm.

Ar šādu veiktspējas potenciālu Insignia 1,4 turbo ecoFLEX ātrumu no nulles līdz 100 km/h sasniedz tikai 10,9 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 205 km/h. Šis modelis ir pieejams gan kā sedans, gan Sports Tourer un – ar 5,9 litriem uz 100 km un 139 g/km CO2 – tas uzstāda jaunus standartus arī universālu segmentā.

Jaunās piedziņas uzlabojumos ietilpst arī pārnesumu skaitļu optimizēšana, tā rezultātā samazinās degvielas patēriņš un uzlabojas vadāmība. Elektriskais stūres pastiprinātājs REPS (Rack Assist Electric Power Steering – zobstieņa balstīts elektriskais stūres pastiprinātājs), kas pirmoreiz sastopams Insignia modelī, nodrošina papildu komfortu. Stūres raksturlielumus tagad ir vēl vienkāršāk piemērots katrai braukšanas situācijai. Ievērojamākās REPS sistēmas priekšrocības ir samazinātais degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums, kas panākts elektriskajam stūres pastiprinātājam aktivizējoties brīdī, kad tas ir nepieciešams, tādējādi samazinot vajadzību pēc hidrauliskā pumpja nepārtrauktas darbības.

 2.0 turbo 4×4: lielāka jauda un griezes moments ar samazinātu degvielas patēriņu

Divlitru turbo dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu kombinācijā ar modernu 4×4 pilnpiedziņu no nākamā ražošanas gada būs ar par 30 ZS lielāku jaudu. Tas ir pieejams ar sešpakāpju manuālo vai arī automātisko transmisiju. Motora jauda ir 185 kW/250 ZS, un maksimālais griezes moments 400 Nm (iepriekš 350 Nm). Ar tik jaudīgu piedziņu un manuālo pārnesumkārbu auto spēj sasniegt 100 km/h ātrumu no nulles tikai 7,5 sekundēs. Maksimālajam ātrumam ir elektroniski tikusi noteikta 250 km/h robeža.

2 litru turbo agregāts ir iespaidīgs pierādījums tam, ka palielināta jauda un pazemināts degvielas patēriņš var iet roku rokā. Pateicoties Start/Stop sistēmai un zemas rites pretestības riepām, Opel inženieri spēja samazināt degvielas patēriņu un CO2 emisijas līdz 8,4 l/100 km un 197 g/km (iepriekš: 8,9 l/100 km, 209 g/km CO2). Ar jaudas un griezes momenta palielināšanu un dinamiskākiem raksturlielumiem, vienlaicīgi samazinot arī degvielas patēriņu, Insignia 2,0 turbo 4×4 rāda lielisku premium līmeņa sniegumu vidējās klases segmentā.

Opel Start/Stop sistēma tagad daudziem motoru variantiem

Opel Start/Stop sistēmas radītās priekšrocības baudīs ne tikai divi iepriekš minētie dzinēji. Arī 162 kW/220 ZS 2,0 turbo agregāts kombinācijā ar priekšpiedziņu un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu drīz būs pieejams ar šo inteliģento un degvielu taupošo tehnoloģiju, turklāt piedāvājumā iekļauti arī aerodinamiskie grīdas paneļi un riepas ar zemu rites pretestību.

Tas samazina degvielas patēriņu par 0,5 litriem līdz 7,6 litriem uz 100 kilometriem. Start/Stop sistēma ir savā elementā tieši pilsētas satiksmē, kad iespējams ietaupīt līdz pat vienam litram degvielas uz 100 kilometriem. Arī CO2 emisijas kombinētajā ciklā tika attiecīgi samazinātas no 189 līdz 179 gramiem uz kilometru.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: