Posted by: Auto Galvu Remonts | 15/11/2011

1.0 litru EcoBoost dzinējs

Ford paziņoja, ka uzsāks mazākā benzīna dzinēja ražošanu – 1,0 litra turbo, tiešās iesmidzināšanas EcoBoost dzinēju, kura debija Eiropā būs 2012. gada sākumā.
1,0-litru trīs cilindru EcoBoost dzinējs ar 125 ZS nodrošinās īpaši zemus degvielas un CO2  rādītājus – 114g/km. 100 ZS CO2 emisijas 109g/km.

Jaunais agregāts aprīkots ar jaunākām tehnoloģijām un nodrošina lielisku jaudu, degvielas ekonomiju un zemu CO2 izmešu daudzumu.

Ford ir ieguldījis 134.000.000€, lai izstrādātu motoru rūpnīcas tehnoloģiju līniju, kas atrodas pie Ķelnes. 870 darbinieki „saskrūvēs” 350.000 vienībām gadā šī ekonomiskā dzinēja.

Eiropas ražošanas jauda varētu palielināties līdz pat 700.000 vienībām gadā ja Ķelnes rūpnīcai pievienotos rūpnīcu Craiova, Rumānijā. Turpmākajos gados Ford paredz ražošanu paplašināt ārpus Eiropas, lai nodrošinātu pieejamību klientiem visā pasaulē un saražotu līdz 1.300.000 1,0 litru EcoBoost dzinēju gadā.

Šī jaunā EcoBoost dzinēja veiktspējas rādītāji ir vienlīdzīgi ar tradicionālajiem 1.6 litru dzinējiem, bet ar ievērojami uzlabotu degvielas efektivitāti un samazinātu CO2 emisijas. 1,0 litru EcoBoost cilindru bloku var novietot uz A4 papīra lapas, bet tas nodrošina līdz pat 125 ZS un 170Nm maksimālo griezes momentu, nodrošinot augstāko motora enerģijas blīvumu.

Mazais un jaudīgais EcoBoost  dzinējs paredzēts 2012. gada Ford C-MAX un jaunā Ford B-Max modeļos un plānots, ka tas patērēs 5 litrus uz 100km.

Ford ir ieviesis jaunas ražošanas metodes, kas samazina dzesēšanas šķidruma daudzumu, mehāniskās alumīnija dzinēja daļas atdzesē tikai ar četriem vai pieciem mililitriem uz katru komponenti, kas iepriekš prasīja līdz diviem litriem – samazinājums par vairāk nekā 99 %.

Jaunā  “aukstā testēšana” tehnoloģija ļauj pārbaudīt motoru bez iedarbināšanas, tas samazināt degvielas patēriņu un CO2 emisiju par 66%, bet 100% no atlikušās enerģijas, kas nepieciešama nāk no atjaunojamiem avotiem. Kopējais Cologne motoru rūpnīcas elektroenerģijas ietaupījums par 66 procentiem tikai no tā ka tipa pārtraukti Ford 4,0 litru V6 dzinēju ražošana.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: