Posted by: Auto Galvu Remonts | 02/12/2011

Kampaņas ietvaros aicina autovadītājus izmantot alternatīvu degvielas veidu – autogāzi

Sekojot tirgus pieprasījumam un jaunākajām tendencēm degvielas tirgū, inovatīvu auto tehnoloģiju ieviesējs, ražotājs un uzstādītājs Autonams kopīgi ar vadošajiem auto industrijas pārstāvjiem – Inchcape, Latvija Statoil, Sixt Leasing, CSDD un banku Swedbank uzsāk autogāzes popularizēšanas un atbalsta kampaņu „Maini degvielu. Maini vidi”, kuras ietvaros aicinās autovadītājus izmantot alternatīvo degvielas veidu autogāzi, piedāvājot jaunus risinājumus. Ir aprēķināts, ka izmantojot jaunākās paaudzes autogāzes iekārtas, izdevumus par degvielu iespējams samazināt uz pusi, un uzstādīšanas izmaksas atpelnīt pusgada laikā.

Pakāpeniski pieaugot naftas un naftas produktu cenām, mainās pircēju pieprasījums un degvielas patēriņa tendences. Autovadītāji meklē ekonomiski izdevīgākus un videi draudzīgākus degvielas veidus. Notiek ne tikai autoparku „dīzelizācija”, bet strauju popularitāti iemanto arī autogāze. Pēc CSDD datiem pēdējā gadā divkāršojies mēneša laikā ar autogāzi aprīkoto automašīnu skaits, šā gada oktobrī pārsniedzot 600 mēnesī uzstādīto iekārtu skaitu.Autogāze šobrīd ir izdevīgākais „alternatīvās degvielas” veids. Braukšanas izdevumus tas samazina līdz pat 60%, bet vidēji aktīvs autobraucējs, mēnesī nobraucot aptuveni 2000 km, autogāzes uzstādīšanas izmaksas var atpelnīt jau pusgada laikā.

„Gāze ir viens no alternatīvajiem degvielas veidiem, kurš ir lētāks par benzīnu un kura popularitātes pieaugums ir tieši proporcionāls citu degvielas veidu cenu kāpumam. Otrkārt, gāze ir zaļāks degvielas veids, radot par vismaz 20% mazāk CO2 izmešu. Šo iemeslu dēļ pēdējā laikā automobiļu aprīkošana ar gāzes iekārtām ir kļuvusi aizvien populārāka – gāzes auto pieaugums gada laikā ir vairāk nekā divas ar pusi reizes,” skaidro CSDD Tehniskās kontroles un sertifikācijas inspekcijas vadītājs Jānis Liepiņš, kura pārraudzībā esošā institūcija veic autogāzes iekārtu kvalitātes un drošības kontroli gan pie uzstādīšanas, gan ekspluatācijas laikā, veicot ikgadējo transportlīdzekļu tehnisko apskati.

„Sekojot līdzi jaunākajām tendencēm, kas šobrīd pastāv degvielas tirgū, kopīgi ar partneriem esam pārliecinājušies, ka autogāze kā ilgtspējīgs resurss ir šodienas un nākotnes auto tehnoloģija. Ņemot vērā arvien pieaugošo pieprasījumu pēc autogāzes, saredzējām nepieciešamību radīt jaunus atbalsta mehānismus un risinājumus, kas pāriešanu uz autogāzi un tās lietošanu padarīs vēl izdevīgāku, drošāku un videi draudzīgāku nekā līdz šim,” uzsver Autonams valdes loceklis Edvīns Panders.

Kampaņas ietvaros autogāzes iekārtu uzstādīšanai Autonams Rīgas klientu apkalpošanas centrā vai pie autorizētājiem partneriem arī citviet Latvijā būsiespējams saņemt aizdevumu Swedbank ar īpašiem nosacījumiem. Savukārt Sixt Leasing uzņēmumiem piedāvās metodoloģiju Sixt TCO (Total Costs of Ownership), kas ļaus aprēķināt vidējās auto izmaksas mēnesī, vērtējot dažādus kritērijus, tādējādi piemeklējot sev visizdevīgāko autoparka risinājumu.

Apmierinot autovadītāju augstās prasības pret drošību, Autonams autovadītājiem piedāvās 4. paaudzes Plus (4+) autogāzes iekārtas, kas atbilst visaugstākajiem Eiropas drošības standartiem. 17 gadu pieredze auto tehnoloģiju ieviešanā, ražošanā un uzstādīšanā nodrošina uzticību un augstākās kvalitātes servisu, kas patērētājiem garantē drošību autogāzes uzstādīšanā un uzturēšanā. Turklāt 4+ paaudzes autogāzes komplekti samazina izdevumus par auto degvielu līdz pat 45%.

Viens no kampaņas jaunumiem ir piedāvājums iegādāties jaunas automašīnas, kas jau aprīkotas ar autogāzes iekārtām. Jauns auto un jauna degviela ir iespēja pamatoti izvēlēties visatbilstošāko risinājumu, atkarībā no auto markas, modeļa un plānotā nobraukuma. „Ieguldījumi degvielā šobrīd ne vienam vien autobraucējam ir lielākais izmaksu avots automašīnas lietošanas laikā. Tāpēc mēs esam pagodināti būt pirmie oficiālie dīleri Latvijā, kas jau tagad saviem klientiem piedāvā iegādāties pilnīgi jaunas Ford automašīnas, kas aprīkotas ar gāzes iekārtām, turklāt, nodrošinot tām 5 gadu garantiju,” uzsver Inchcape uzņēmumu grupas vadītājs Latvijā Andris Kulbergs.

Paredzams, ka kampaņas veiksmīga norise ilgtermiņā varētu sekmēt Latvijas pietuvošanos „Eiropa 2020” stratēģijai, kura paredz CO2 emisiju samazināšanos par 20% līdz 2020. gadam.

Publikācija no interneta.


Responses

  1. A, ja gribās braukt ar auto, kas barojās ar spirtu?:D


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: