Posted by: Auto Galvu Remonts | 16/03/2012

1.2 T-GDi motors no Hyundai

Dzinēju racionalizācijas tendence izplatās aizvien plašākā mērā un nonāk pie aizvien jauniem auto ražotājiem. Tam seko ari Hyundai. Dienvidkorejas automobiļu ražotājs tikko prezentēja jaunu 1,2-litru T-GDI Kappa dzinēju.

1.2 T-GDi Hyundai

Jauna benzīna agregāta tilpums ir 1,248 cm3 T-GDi ar tiešo iesmidzi, kā arī turbokompresoru, kuru mērķis ir palielināt efektivitāti. Uz katru cilindru, to kopā ir četri, ir izmantoti četri vārsti. Ir zināms tikai tas, ka dzinējs rada 130 Zs un mazāk nekā 110 gramus CO2 izmešu uz km, nekas vairāk par tehniskajiem rādītājiem nav zināms.

Dzinēja debija ir paredzēta nākamā gada beigās, kaut gan neviens nenoliedz, ka tas pie apvārkšņa parādīsies jau šī gada laikā, kas paredzēts B un C segmenta transportlīdzekļiem, kas nozīme, ka dzinējs darbinās i20 un i30. Iespējams, ka tas ari tiks izmantots Kia, visticamāk Picanto un cee’d.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: