Posted by: Auto Galvu Remonts | 04/04/2012

Ferrari atklāj dzinēju jomā gaidāmās pārmaiņas

Ferrari panākumi ir balstīti uz veiktspēju, taču tā tradicionālā formā bez vides piesārņošanas lielos apmēros nav iedomājama.

599 GTB Fiorano dzinējs

Te talkā nāk modernās tehnoloģijas un Ferrari netieši ir devis norādes, ka tāpat kā citi ražotāji, būs spiests izmantot hibrīddzinējus, lai spētu iekļauties kaitīgo izmešu normās.

Ferrari izpilddirektors Amadeo Felisa britu izdevumam Autocar sacījis, ka jaunās tehnoloģijas tiks ieviestas galvenokārt tieši CO2 izmešu samazināšanas nolūkā, turklāt tās ļaus dzinēju paletē paturēt lielos V12 motorus.

Pēc Felisas vārdiem Ferrari hibrīdtehnoloģijas motoriem dos papildu spēku, taču vienlaicīgi tās arī palīdzēs taupīt enerģiju. Pagaidām gan šīs tehnoloģijas esot padārgas, taču laika gaitā Felisa prognozē evolūciju, kas to ieviešanu palētinās. Kad tā notiks, hibrīddzinēji, iespējams, būs visiem Ferrari, turklāt tiks uzstādīti standartā, nevis kā opcija par papildu samaksu.

Var atzīmēt, ka pirms diviem gadiem Ferrari prezentēja 599 GTB HY-KERS konceptauto, kurš ir apgādāts ar 620 zirgspēku 6 litru V12 un vairāk nekā 100 zirgspēkus spēcīgu elektromotoru un litija jonu akumulatoriem, kas iebūvēti tā, lai neietekmētu salona ietilpību un vēl vairāk pazeminātu auto smaguma centru. Pēc Ferrari informācijas – tik spēcīgs elektromotors uzstādīts, lai katru papildus iegūto svara kilogramu kompensētu vairāk nekā viens zirgspēks.

599 GTB Fiorano ir īsts hibrīdauto, jo tam uzstādītais elektromotors ne tikai sniedz papildu atbalstu paātrināšanās laikā, bet atkarībā no situācijas spēj darboties arī patstāvīgi, piemēram, lēnā pilsētas satiksmē tas nodrošina pārvietošanos bez kaitīgajiem izmešiem.

Vēl var atzīmēt, ka Ferrari kaitīgo izmešu samazināšanas nolūkā varētu savu dzinēju pulkā uzņemt arī sešu cilindru agregātus. Pēc Felisas teiktā, šāds pavērsiens ir gluži iespējams, ņemot vērā auto pasaulē notiekošās pārmaiņas, piemēram, F1 pāriešanu uz sešu cilindru agregātiem un četru un sešu cilindru dzinēju nostiprināšanos amerikāņu autobūvē, kur vēl pirms dažiem gadiem īsts motors sākās tikai ar astoņiem cilindriem.

Publikācija no interneta.

tvnet


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: