Publicēja: Auto Galvu Remonts | 06/06/2012

Meriva benzīna dzinēja versija tagad arī kombinācijā ar automātisko transmisiju

Opel tagad vēl vairāk uzlabojuši savu stilīgo, ērto un ergonomisko modeli Meriva, izmaiņas īpaši iepriecinās tos pircējus, kuriem vissvarīgākais šķiet tieši komforts. Eiropas līderis vienapjoma automašīnu apakšsegmentā (25 procenti tirgus daļas 2011. gadā) tagad ir pieejams arī kā 1,4 turbo (88 kW/120 ZS) benzīna variants ar automātisko transmisiju, kas pieejams papildus jau piedāvājumā esošajai 1,7 CDTI dīzeļdzinēja versijai ar automātisko pārnesumkārbu.

1,4 turbo (88 kW/120 ZS)

Jaunā Meriva modeļa 1,4 litru automātiskajā versijā ietilpst jaunākās paaudzes sešpakāpju transmisija, kas nodrošina samazinātu berzi, vienmērīgāku ātruma maiņu un īsākus pārnesumus. Arī 1,7 CDTI Meriva automātiskā versija (81 kW/110 ZS) tagad ir papildināta ar dažādiem jauninājumiem.

Jaunais Meriva variants ar 1,4 l turbodzinēju un sešpakāpju automātisko transmisiju nodrošina 88 kW/120 ZS jaudu un spēcīgu 200 Nm griezes momentu, kas tiek sasniegts jau no 1,750 apgr./min. Ātrumu 100 km/h automašīna var uzņemt 11,9 sekundēs, bet tās maksimālais ātrums ir 185 km/h. Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā sastāda 7,2 l/100 km (169 g/km CO2). Meriva ar tādu pašu dzinēju, taču ar manuālo transmisiju, patērē 6,4 litrus uz 100 km.

81 kW/110 ZS 1,7 l CDTI Meriva versija ar automātisko pārnesumkārbu, jau pie 2,300 apgr./min, spēj attīstīt iespaidīgu 280 Nm griezes momentu. Ātrumu 100 km/h tā ļauj sasniegt 12,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 178 km/h. Šī versija kombinētajā ciklā patērē 6,1 l degvielas un izdala 160 g/km CO2.

 

Jaunākās paaudzes automātiskā transmisija: mazāk berzes, vairāk komforta, īsāki pārnesumi

Otrās paaudzes Opel sešpakāpju automātiskās transmisijas tiks prezentētas 2012. gada vasarā, esot gatavībā jaunajam modeļa gadam. Neskaitot paaugstināto efektivitāti, pie jauninājumiem ir minami arī saīsinātie pārnesumi un trokšņu un vibrāciju samazināšana. Griezes momenta pārveidotājs ir ticis padarīts mazāks, tādējādi samazinot inerci. Tāpat, optimizējot zobratu pārnesumu, tai skaitā arī frikcijas diskus, gultņus un blīvgredzenus, tikusi palielināta visas sistēmas efektivitāte. Amortizatoru atsperu stingrība ir tikusi samazināta gandrīz uz pusi, tādā veidā vibrācijas tiek slāpētas vēl labāk. Tagad tiek izmantoti arī jauni tiešās kontroles lineārie solenoīdi, tādējādi padarot pārnesumus precīzākus, turklāt jaunās detaļas ir vieglākas un ļauj tos pārslēgt ātrāk. Šo pasākumu rezultātā pārnesumu reakcijas laiks samazinājies par līdz pat 60 procentiem (100 milisekundēm), bet kopējais pārslēgšanās laiks ir samazinājies par līdz pat 40 procentiem.

Tāpat kā iepriekšējai transmisijai, arī jaunās paaudzes sešpakāpju automātiskajai kārbai pārnesumus var pārslēgt ar ActiveSelect funkcijas palīdzību, kas iedarbina manuālās pārslēgšanas iespēju. Ātrumpārslēga sviru iespējams nospiest uz priekšu vai atpakaļ. Adaptīvā elektroniskā transmisijas kontroles ierīce apvieno daudz pārdomātu funkciju, piemēram, automātiski aktivējamo tukšgaitu stāvēšanas laikā, tādā veidā ļaujot ietaupīt degvielu, kā arī kalnā uzbraukšanas programma, kas, atkarībā no kāpuma vai krituma leņķa, patstāvīgi pārslēdzas starp dažādajiem pārnesumu maiņas režīmiem. Vēl viena pozitīva iezīme attiecas uz transmisijas korpusu, kas ir samazināts par 30 mm, tādējādi ļaujot uzlabot drošību trieciena laikā.

 

Modernais daudzpusīguma un ergonomikas čempions saglabā pirmo vietu

 Kopš tā debijas 2012. gadā, otrās paaudzes Opel Meriva modelis ir līderis Eiropas vienapjoma automašīnu apakšsegmentā. 2011. gadā daudzpusīguma un ergonomikas meistars sasniedza 25 % tirgus daļas, bet Vācijā – pat 43 %. Līdz šī gada aprīlim (ieskaitot) 218,000 pircēju visā Eiropā savu izvēli ir izdarījuši par labu pārdošanas līdera otrās paaudzes modelim. 2011. gada ADAC kvalitātes testā, kas tika publicēts maijā, Opel Meriva kārtējo reizi sasniedza labākā minivena statusu, tādējādi esot vienam no visuzticamākajiem transportlīdzekļiem Vācijā.

 

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: