Publicēja: Auto Galvu Remonts | 06/09/2012

Mokka veikls, bet ekonomisks

Jaunais Opel Mokka SUV tiek piedāvāts ar pieciem veikliem un efektīviem dzinējiem, kas apvieno spēcīgu veiktspēju un ir vieni no ekonomiskākajiem SUV B segmentā. Gan benzīna, gan dīzeļdzinēji rūpējas par to, lai vācu izstrādātie SUV uz ceļa nodrošinātu ne vien braukšanas dinamiku un jaudu, bet arī efektivitāti.

Opel Mokka

Mokka modelis ar 1,7 litru CDTI (96 kW/130 ZS) dzinēju, sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un priekšpiedziņu izdala vien 120 g/km CO2 un patērē 4,5 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Dīzeļdzinējs, kura maksimālais griezes moments ir 300 Nm, degvielas patēriņa ziņā ir viens no visefektīvākajiem SUV segmentā. Turklāt unikāli visam segmentam, pircēji var izvēlēties arī priekšpiedziņas (FWD) variantu ar automātisko pārnesumkārbu un dīzeļdzinēju. Šī versija patērē 5,3 l/100 km un izdala 139 g/km CO2. Pieejama ir arī Mokka modeļa pilnpiedziņas versija ar 1,7 litru CDTI dzinēju.

1,4 litru benzīna turbodzinēja Mokka variants ar 103 kW/140 ZS jaudu, sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un AWD jau standartaprīkojumā patērē vien 6,4 litrus uz 100 km un izdala 149 g/km CO2, tādējādi degvielas ekonomija saglabājas augsta. 200 Nm griezes moments nodrošina to, ka 1,4 litru dzinējs ir atsaucīgs un veikls.

Visi Mokka modeļi, izņemot variantu ar 1,7 litru CDTI dzinēju un automātisko transmisiju, ir ekipēti ar degvielu ekonomējošo Start/Stop tehnoloģiju. Tādā veidā degvielas efektivitāte tiek garantēta arī pilsētas satiksmē, pat tad, kad Mokka atrodas sastrēgumā. Pircējiem, kuri vēlas iegādāties Mokka modeli ar stabilu bāzes līmeņa dzinēju, ir pieejams 85 kW/115 ZS 1,6 litru benzīna variants.

Pieprasījums pēc pilnpiedziņas un izsmalcinātas šasijas

Neatkarīgi no priekšējo riteņu piedziņas, Mokka modelim var tikt pielāgota pilnpiedziņa (AWD), kas nodrošina vēl labāku vilkmi un vadāmību. AWD tehnoloģija ir efektīva, pārdomāta un tiek aktivizēta tikai nepieciešamības gadījumā. Zemas ceļa saķeres apstākļos griezes moments nemanāmi var tikt sadalīts no 100 – 0 uz 50 – 50. Kopumā vadītājs tikai iegūst no šīs sistēmas, kas automātiski pielāgojas attiecīgajiem ceļa apstākļiem, tādējādi, pat zemas ceļa saķeres gadījumā, automašīna saglabā stabilitāti.

Mokka modeļa šasija pat uz slikta ceļa nodrošina lieliskas braukšanas īpašības un maksimāli labu vadāmību. Priekšējā tilta Makfersona piekari Opel inženieri ir uzlabojuši vēl vairāk, savukārt aizmugurējam tiltam tie pievienojuši U veida caurules formas vērpstieni, kas novietots priekšā aizmugurējiem riteņiem. Mokka vērpstienis ir ticis veidots speciāli, lai tas spētu atbilst gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas variantiem. Tas vadītājam visās automobiļa versijās ļauj izbaudīt labāko iespējamo vadāmību un kontroli.

Jaunais Mokka modelis paplašina kompānijas produktu portfolio, padarot Opel par pirmo vācu autoražotāju, kas dodas strauji augošajā subkompakto SUV segmentā. Par spīti tikai 4,28 metru garumam, Mokka modelī pavisam brīvi var justies pieci cilvēki. Modelis tur Opel doto solījumu apvienot pievilcīgu dizainu, inovatīvas tehnoloģijas un augstvērtīgas funkcijas par plašam pircēju lokam pieejamu cenu.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: