Posted by: Auto Galvu Remonts | 09/10/2012

Franču hibrīdauto ar divtaktu benzīna dzinēju

Franču kompānija Segula Technologies, kas savulaik piedalījās pirmās elektriskās formulas Formulec EF01 izstrādē, atklājusi maza hibrīdauto prototipu Hagora.

Hagora Segula

Hibrīdauto Segula Hagora garums ir 3,77 metri, platums – 1,8 metri un augstums – 1,25 metri. Auto ir apgādāts ar divtaktu 600 kubikcentimetru Rotax BRP dzinēju, kam ir degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēma un ap 120 zirgspēku.

Bez iekšdedzes motora Hagora ir arī 100 zirgspēkus spēcīgs elektromotors. Ar to hibrīdsistēmas kopējā maksimālā jauda sasniedz 217 ZS, bet griezes moments – 290 Nm. Vilkme velkošajiem riteņiem tiek novadīta caur bezpakāpju transmisiju no Xtrac.

Šādā izpildījumā mazais auto vidēji uz 100 kilometriem nobraukuma tērē 3 litrus benzīna.

Vēl var atzīmēt, ka auto, kura uzbūvē 85% ir pārstrādāti materiāli, ir īpaša informācijas sistēma, kas datus par auto stāvokli ataino lietotāja viedtālrunī, oglekļa šķiedras riteņu diski un balstiekārta ar kompozītmateriālu elementiem.

Publikācija no interneta.

tvnet


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: