Posted by: Auto Galvu Remonts | 20/02/2013

Jaunais Audi S3 Sportback ar 300 “zirgiem”

221 kW (300 ZS) jauda, 380 Nm griezes moments. No 0 līdz 100 km/h 5,0 sekundēs. Jaunais Audi S3 Sportback piedāvā klasē labāko veiktspēju. Arī tā efektivitāte ir izcila. 2,0 l TFSI dzinējs vidēji uz 100 km patērē vien 6,9 litrus degvielas.

Audi S3 Sportback dzinējs

Audi S3 Sportback dzinējs

Četru cilindru dzinējs automobilī S3 Sportback tika pamatīgi pārbūvēts. Vienīgais, kas tam ir kopīgs ar tā priekšgājēju, ir 1984 cm3 darba tilpums. Tā nominālā 221 kW (300 ZS) jauda ir pieejama pie dzinēja ātruma 5500 apgriezieni minūtē, bet maksimālais 380 Nm griezes moments pastāvīgi ir pieejams pie dzinēja ātruma no 1800 līdz 5500 apgriezieniem minūtē.

Augstas veiktspējas četru cilindru dzinējs uz autovadītāja vēlmēm reaģē nekavējoties un lepojas ar sportiski bagātīgu skaņu. Kad Audi drive select sistēmā ir ieslēgts dinamiskais režīms, dzinēja jauda tiek izcelta arī akustiski. 2,0 l TFSI dzinējs nodrošina jaudu un izcilo efektivitāti, pateicoties daudzām jaunām tehnoloģijām, sākot no dubultas degvielas iesmidzināšanas sistēmas, Audi mainīga vārstu pacēluma laika sistēmas un cilindru galvās iebūvēta izplūdes kolektora līdz pat novatoriskajai siltuma pārvaldībai.

Kad S3 Sportback ir aprīkots ar papildu aprīkojumā pieejamo sešpakāpju S tronic transmisiju, tas spēj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 5,0 sekundēs. Ar manuālo sešpakāpju transmisiju nepieciešams vien par piecām sekundes desmitdaļām vairāk laika. Maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. Braukšanas uzsākšanas kontrole nogādā dzinēja jaudu uz ceļu ar noteiktu riteņu slīdi. Apvienojumā ar S tronic transmisiju 2,0 l TFSI dzinējs vidēji patērē vien 6,9 l degvielas uz 100 km (ar manuālu transmisiju – 7,0 litri). Tas nozīmē, ka šim dzinējam nepieciešams par 1,5 litriem mazāk degvielas uz 100 km kā iepriekšējam S3 Sportback modelim.

Abu transmisiju pirmo pārnesumu attiecība ir mazāka, lai nodrošinātu sportiskāku braukšanu, bet sestā pārnesuma lielākā attiecība samazina degvielas patēriņu. Dubulta sajūga transmisiju iespējams pārslēgt arī ar papildu aprīkojumā pieejamajām lāpstiņām uz stūres, tā papildus manuālajam režīmam piedāvā arī automātiskos režīmus D un S.

Kad šis jaunais, modeļu klāsta labākais automobilis ir aprīkots ar quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu un pārveidotu daudzplākšņu sajūgu, tas, izbraucot no līkumiem, spēj uzņemt ātrumu ātrāk un drošāk. Tas ir dinamisks un stabils visos laika apstākļos, pat tad, kad līst vai snieg.

Priekšējā ass ir novietota par 52 milimetriem tālāk uz priekšu kā iepriekšējam modelim. 2,0 l TFSI dzinējs ir vairāk, kā par pieciem kilogramiem vieglāks kā iepriekšējais dzinējs, tas ir novietots 12 grādu slīpumā uz aizmuguri.

Papildus izsmalcinātajai piekarei un S sporta piekarei, kas pazemina virsbūvi par 25 milimetriem, sportiskāku gaitu radīt palīdz arī asu slodzes sadalījums (59% līdz 41%, no priekšējās ass uz aizmugurējo asi), kā arī jauna, progresīva stūres sistēma. Galvenā progresīvās stūres īpašība ir, ka stūrēšanas kustības nosaka stūres mehānisma pārvada attiecību. Rezultāts ir stabila un praktiski neitrāla stūrēšana, kas nodrošina izcilu precizitāti sportiskas braukšanas laikā un vieglāku stūrēšanu, novietojot automobili stāvvietā.

Jaunais Audi S3 Sportback ir aprīkots ar 7,5 J x 18 diskiem. 225/40 sērijas riepu zemā rites pretestība palīdz samazināt degvielas patēriņu. Lielo bremžu diametrs priekšā ir 340 milimetri, to skavas ir melnā krāsā un dekorētas ar S logo. Papildu aprīkojumā tās pieejamas sarkanā krāsā. Aizmugurējo asi kontrolē elektromehāniska stāvbremze. Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas programma ESC atspoguļo automobiļa jaunākās paaudzes tehnoloģijas.

Jaunais S3 Sportback standarta komplektācijā ir aprīkots ar Audi drive select sistēmu. Šī sistēma kontrolē elektroniskā gāzes pedāļa, papildu aprīkojumā pieejamās S tronic transmisijas pārnesumu pārslēgšanas un stūres mehānisma pārvada attiecības raksturlielumus.

Nospiežot pogu, autovadītājs var izvēlēties, vai šīm sistēmām jādarbojas komforta, automātiskajā, dinamiskajā vai efektivitātes režīmā. Modeļiem, kas aprīkoti ar MMI radio vai augstākas sērijas atskaņotāju, papildus pieejams vēl viens – individuālais režīms. Caur Audi drive select sistēmu tiek kontrolēta arī papildu aprīkojumā pieejamā Audi magnētiskā gaitas kontroles sistēma, kas atbilstoši situācijai regulē amortizatorus.

Audi S3 Sportback īpaši dinamisko veiktspēju sasniegt palīdz arī mazsvara konstrukcija. Šī piecdurvju automobiļa pašmasa ir 1445 kilogrami – par 70 kilogramiem mazāk kā iepriekšējam modelim. Par lielāko daļu šī svara samazinājuma jāpateicas virsbūvei.

Pasažieru nodalījumā ir izmantots liels daudzums augstas un īpaši augstas izturības tērauda. Priekšējie spārni un dzinēja pārsegs ir veidoti no alumīnija.

Jaunā Audi S3 Sportback dinamiku izceļ arī virsbūves dizains. Šis klāsta labākais modelis ir 4324 milimetrus garš, 1785 milimetrus plats un 1404 milimetrus augsts.

S modeļiem raksturīgais režģis ar sportisku alumīnija izskata apdari, dubultie horizontālie stieņi un dekors ir matētā Platinum Gray krāsā. Bamperī ir iebūvētas gaisa ieplūdes atveres ar alumīnija izskata dubultiem stieņiem. Arī sānos atrodas gaisa ieplūdes atveres. Kā alternatīvu standarta ksenona Plus priekšējiem lukturiem Audi var aprīkot šo kompakto modeli ar tehnoloģiju no luksus klases – LED priekšējiem lukturiem. Tie nodrošina, ka ceļš vienmēr ir labi apgaismots.

Ārējo atpakaļskata spoguļu ietvari ar alumīnija izskata apdari un speciālās sliekšņu uzlikas izceļ profilu. Aizmugurējais bamperis tika pārveidots. Platinum Gray krāsas izkliedētājā ar alumīnija izskata dubultiem stieņiem iebūvēti četri izplūdes sistēmas izpūtēji ar hromētiem, sportiskiem uzgaļiem. LED tehnoloģija ir izmantota arī aizmugurējos lukturos. S3 jumta spoileris virsbūves krāsā vizuāli pagarina jumtu. Īpašas krāsas no 14 pieejamajām ir metāliskā efekta Panther Black un Estoril Blue krāsas.

Interjeru akcentē lielas un apaļas gaisa atveres, elegants gaisa kondicioniera kontrolpanelis un dekoratīvi elementi ar matēta alumīnija apdari vai 3D izskatā melnā krāsā. Tāpat kā ikvienā Audi modelī, vadības slēdži ir intuitīvi viegli lietojami, kvalitāte ir augstākā līmeņa, un salonā ir daudz vietas – pat aizmugurējā sēdekļu rindā.

Papildu aprīkojumā pieejamajai sporta stūrei ar ādas apdari ir plakana apakšdaļa. Pedāļi un kājas balsts ir veidoti no matēta alumīnija. Mērinstrumentu fons ir tumši pelēks, bet rādītāji – balti. Tahometra rādītājā iebūvēts virsspiediena ekrāns. Standarta komplektācijā ir iekļauta autovadītāja informācijas sistēma ar krāsu ekrānu un atpūtas ieteikumu brīdinājuma gaismu. Borta monitors (standarta aprīkojums ar MMI radio vai augstākas sērijas atskaņotāju) izbīdās elektroniski un sveicina autovadītāju ar S logo ekrānā, kad tas ieslēdz aizdedzi.

Jaunā Audi S3 Sportback melno salonu akcentē kontrastējošas krāsas šuves. Pieejams arī divkrāsu dizains Black/Corso Red krāsās. Standarta aprīkojuma sporta sēdekļiem pieejamas trīs veidu apdares. Pieejami arī S sporta sēdekļi ar iebūvētiem galvas un plecu balstiem ar dimanta formas dekoriem.

Informācijas un izklaides moduļu klāsta augšgalā ir MMI navigācijas sistēma Plus ar MMI touch sistēmu. Audi connect sistēma automobilī nodrošina zīmola pielāgotos interneta pakalpojumus.

Audi pēc pieprasījuma aprīkos S3 Sportback ar ikvienu no šai modeļu sērijai pieejamajām autovadītāja palīgsistēmām, tai skaitā adaptīvo kruīza kontroli, kas automātiski palielina vai samazina S3 Sportback ātrumu atbilstoši priekšā braucošā automobiļa ātrumam. Šis jaunais, klāsta labākais modelis būs pieejams no 2013. gada septembra. Sākuma cena Vācijā būs 39 800 EUR.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: