Posted by: Auto Galvu Remonts | 28/02/2013

Golf GTD 184 ZS ar 4,2l patēriņu

Ļoti taupīgs, bet ļoti sportisks – tās ir īpašības, kas pēdējās trīs desmitgades ir sajūsminājušas Golf GTD entuziastus.

VW GTD

VW GTD

Šā gada Ženēvas starptautiskajā autoizstādē Volkswagen prezentēs jaunāko šī iespaidīgā modeļa versiju, kuras 135 kW/184 ZS jaudas TDI dzinējs jau šobrīd atbilst stingrajām Euro VI izmešu standarta prasībām.

1982. gadā pirmais Golf GTD ar tā dīzeļdegvielas dzinēju ar turbokompresoru, sportisko regulējumu un personalizējamo Golf GTI stila aprīkojumu radīja revolūciju kompakto pasažieru dīzeļdzinēju automobiļu segmentā. Šogad tā piemēram seko līdz šim jaudīgākais „GTD”, kas veidots uz septītās paaudzes Golf bāzes. Pateicoties 135 kW/184 ZS jaudai, jauno Golf GTD var ieteikt gan kā dinamisku, gan degvielu taupošu automobili lielu attālumu pārvarēšanai. Versijā ar 6-pakāpju manuālo transmisiju šis Volkswagen automobilis, kura maksimālais ātrums ir 230 km/h, patērē vien 4,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Šāds kombinētā cikla degvielas patēriņa rādītājs ir vienlīdzīgs vien 109 gramiem CO2  izmešu uz kilometru. Ar papildaprīkojumā pieejamo 6-pakāpju DSG transmisiju degvielas patēriņš ir 4,7 l/100 km (divdurvju versijā: 119 g CO2 izmešu uz km; četrdurvju versijā: 122 g CO2 izmešu uz km). Iespaidīgs ir arī tā 380 Nm griezes moments, kas pieejams jau pie dzinēja ātruma 1750 apgriezieni minūtē.

Vizuāli Golf GTD piesaista uzmanību ar tonētajiem LED aizmugurējiem lukturiem un LED valsts reģistrācijas numura zīmes apgaismojumu, kā arī dubultu hromētu izpūtēja uzgali. Automobiļa kopējo dinamisko izskatu papildina 17 collu GTD diski ar  225/45 riepām, sānu sliekšņu uzlikas, izkliedētājs, sporta piekare un lielais aizmugurējais jumta spoileris.

Interjeram raksturīgas vairākas izsmalcinātas GTD iezīmes: papildus sporta sēdekļiem ar rūtaino apdari („Clark”), melnam griestu tapsējumam, sporta stūrei, nerūsējoša tērauda pedāļiem un kājas balstam pieejama arī GTD transmisijas svira, GTD dekori un GTD mērinstrumentu panelis. Komfortu garos braucienos garantē arī  pārējais aprīkojums, tai skaitā progresīvā stūres sistēma, balts salona apgaismojums, automātiskā „Climatronic” klimata kontrole, ParkPilot sistēma priekšā un aizmugurē, ziemas komplekts un „Composition Touch” radio atskaņotājs. Piedāvātās standarta virsbūves krāsas ir „Tornado Red”, „Black” un „Pure White”.

Jaunais Golf GTD Vācijā būs pieejams par bāzes cenu 29 350 EUR, pasūtījumus varēs veikt no 5. marta.

Fakti:

Tirdzniecības uzsākšana Eiropā: pirmajos tirgos 2013. gada jūnijā.
Pirmās Golf GTD paaudzes debija: 1982. gadā.
Dzinējs: četru cilindru TDI (tiešās iesmidzināšanas dīzeļdegvielas dzinējs ar turbokompresoru);
Priekšā šķērsām novietots dzinējs; darba tilpums 1968 cm3;
Cilindra diametrs/virzuļa gājiens: 81,0/95,5 mm; kompresijas pakāpe 15,8:1.
Jauda: 135 kW / 184 ZS pie 3500 līdz 4000 apgriezieniem minūtē.
Griezes moments: 380 Nm pie 1750 līdz 3250 apgriezieniem minūtē.
Transmisija / piedziņa: manuāla 6-pakāpju transmisija; automātiska 6-pakāpju DSG transmisija; priekšējo riteņu piedziņa.
Degvielas patēriņš / CO2 izmešu daudzums (ar manuālu transmisiju): 4,2 l/100 km; 109 g/km.
Veiktspēja (ar manuālu transmisiju): 0-100 km/h 7,5 sekundēs; maks. ātrums 230 km/h.
Pašmasa: 1377 kg (bāzes versijā, ieskaitot autovadītāju [68 kg], bagāžu [7 kg] un par 90 % uzpildītu degvielas tvertni; aprēķināts saskaņā ar RL 92/21/EEK.
(* sākotnējie dati)
Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: