Posted by: Auto Galvu Remonts | 16/05/2013

Jaunās paaudzes 1.6 SIDI Turbo

Pavisam jauns benzīna dzinējs trīs Astra versijām: jaunākās paaudzes 1.6 dzirksteļaizdedzes tiešās iesmidzināšanas SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo agregāts tagad piedzīvo debiju populārākajā no Opel modeļiem. 125 kW/170 ZS tiešās iesmidzināšanas motors aizsāk Opel jaunā motoru klāsta ofensīvu un ar savu augsto griezes momentu pie zemiem apgriezieniem un kluso gaitu paceļ Astra piecdurvju hečbeka, četrdurvju sedana un Sports Tourer modeļus jaunā līmenī.

1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo

1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo

Jaunās paaudzes motors stājas Astra saimes benzīna agregātu piedāvājuma priekšgalā un aizstāj līdzšinējo 1.6 Turbo dzinēju. Jaunais motors izstrādā īpaši augstu maksimālo griezes momentu līdz pat 280 Nm (par 50 Nm vairāk nekā priekštecim), kas pieejami jau no 1 650 apgriezieniem minūtē (iepriekšējai paaudzei: 2 200 apgr./min). Tas ne tikai pārspēj savu priekšteci: griezes moments ir par 12 procentiem lielāks nekā tā tuvākajiem konkurentiem kompaktklasē ar 150 – 180 ZS jaudu, lielāks pat par vācu Premium līmeņa zīmolu pārstāvju sniegumu.

Tajā pat laikā ar jaunā Eiropas braukšanas cikla NEDC (New European Driving Cycle) mērījumiem ir noteikts, ka degvielas patēriņš ar šo dzinēju ir tikai 5,9 litri/100 km (piecdurvju hečbeka un sedana versijām), no kā savukārt izriet, ka jaunie Astra modeļi ar 1.6 SIDI Turbo patērē par 14 procentiem mazāk benzīna nekā to priekšteči. Degvielas ekonomija, kā arī komforts un lielāka jauda tiek nodrošināti arī pateicoties uzlabotajām pārnesumkārbām. Piecdurvju Astra, sedans un Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo būs pieejami ar nākamās paaudzes sešpakāpju manuālo transmisiju, kam raksturīgs īpaši augsts slēgšanās komforta līmenis un ievērojami samazināta berze. Jauno 1.6 SIDI Turbo motoru Astra modeļos iespējams kombinēt ar samazinātas berzes automātisko pārnesumkārbu. Tai piemīt arī Active Select funkcija, kas ļauj izmantot manuālās ātrumu pārslēgšanas iespēju sportiskākai braukšanai.

Piecdurvju Astra 1.6 SIDI Turbo iespējams pasūtīt jau tagad, tā cenas ir sākot no 23 385 eiro (ieteicamā mazumtirdzniecības cena ar PVN Vācijā) un 24 485 eiro par līdzīgi aprīkotu Astra Sports Tourer. Astra četrdurvju sedans ar 1.6 SIDI Turbo motoru būs pieejams šoruden.

Segmenta galvgalī: augstāks griezes moments nekā visiem tiešajiem konkurentiem

Kamēr lielākās daļas konkurentu maksimālais griezes moments ir no 240 – 250 Nm, piecdurvju Astra, sedans un Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo lepojas ar augstu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem līdz pat 280 Nm starp 1 650 un 4 250 apgriezieniem minūtē. Pilnīgi jaunais motors apvieno izcili klusu gaitu un vienmērīgu jaudas padevi ar zemu degvielas patēriņu. Tā griezes moments ir par 22 procentiem lielāks nekā priekštecim, bet degvielas patēriņš un CO2 emisijas par 14 procentiem mazākas, tādējādi samazinot negatīvo iespaidu uz apkārtējo vidi un autovadītāju maciņiem.

Astra piecdurvju hečbeka un sedana 1.6 SIDI Turbo modeļiem ar Start/Stop tehnoloģiju un sešpakāpju manuālo transmisiju NEDC kombinētajā ciklā ir tikai 5.9 l/100 km degvielas patēriņš un tikai 139 g/km CO2 emisijas. Piecdurvju Astra 1.6 SIDI Turbo no nulles līdz 100 km/h sasniedz tikai 8.7 sekundēs un maksimālais ātrums 220 km/h, kamēr sedana ātruma rezultāts ir pat par diviem kilometriem lielāks. Tāpat abas versijas uzrāda iespaidīgus elastības rādītājus ar piekto pārnesumu, kad paātrinājums no 80 līdz120 km/h notiek tikai 8.8 sekundēs, par gandrīz divām sekundēm ātrāk nekā iepriekšējam modelim.

Arī Astra Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo pavisam viegli iekļaujas īpaši jaudīgo auto rindās: tas no 80 līdz 120 km/h (ar piekto pārnesumu) paātrinās deviņās sekundēs – par 1.5 sekundēm ātrāk nekā iepriekšējais 1.6 Turbo modelis – un no nulles līdz 100 km/h  8.8 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 220 km/h. Daudzpusīgais Opel universāls patērē 6.1 l degvielas uz 100km (NEDC kombinētajā ciklā), tā  CO2 emisijas ir 144 g/km.

Mūzika jūsu ausīm: gaitas vienmērīgums vispārākajā pakāpē

Liela jauda, izcila elastība un ārkārtīgi klusa gaita bija galvenie jaunā 1.6 SIDI Turbo radīšanas mērķi. Lai sasniegtu zemu vispārējo trokšņu un vibrāciju līmeni, inženieri veica  ieplūdes un izplūdes sistēmu uzlabojumus: piemēram, lai atdalītu vārsta vāku no cilindra galvas, lietā tika likti speciāli īpaši izturīgi slēdži un blīves. Par spīti tiešajai iesmidzināšanai un sadegšanas kontrolei, inženieri spēja ievērojami samazināt trokšņu līmeni salīdzinājumā ar iepriekšējo dzinēju. Šīs skaņu inženierijas rezultātā jauno Astra 1.6 SIDI modeļu braucēji varēs izbaudīt klusu un mierīgu tukšgaitu un zemu trokšņu līmeni liela ātruma, augstu apgriezienu un smagas kravas gadījumā.

Opel valdes loceklis un inženierijas nodaļas vadītājs Maiks Eiblsons (Mike Ableson) saka: “Pēc jaunā 1.6 SIDI Turbo dzinēja ieviešanas Cascada un Zafira Tourer modeļos, mēs tagad priecājamies, ka šis modernais agregāts nu būs pieejams mūsu pircējiem arī ar vispopulārāko Opel modeli Astra trīs iecienītākajās tā virsbūves versijās. Ar šo jaudīgo un kluso jaunās paaudzes Turbo mēs tagad iekarojam savas klases virsotnes – pie tam trīskārši: ar piecdurvju Astra, Astra sedanu un Astra Sports Tourer.”

Jaunais 1.6 SIDI Turbo benzīna motors aizsāk Opel motoru apjomīgu ofensīvu. Līdz 2016. gada beigām autoražotājs plāno ieviest trīs pilnīgi jaunas motoru saimes un 13 jaunus motorus. Tāpat šajā laikā tiks ieviestas arī vairākas jaunas pārnesumkārbas. Tas nozīmē, ka Opel tuvāko četru gadu laikā atjaunos 80 procentus savu motoru klāsta.

Publikācija no interneta.

Reklāma

Reklāma


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: