Posted by: Auto Galvu Remonts | 05/06/2013

Astra GTC tagad ar īpaši efektīvo 170 ZS benzīna turbodzinēju

Tagad arī Opel Astra GTC ticis apveltīts ar pilnīgi jauno dzirksteļaizdedzes tiešas iesmidzināšanas 1,6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo motoru. Šis jaunākās paaudzes Turbo tiešās iesmidzināšanas agregāts tagad stājas iepriekšējā 1,6 Turbo vietā, tādējādi noslēdzot kompaktās kupejas benzīna motoru klāstu.

Opel Astra GTC

Opel Astra GTC

125 kW/170 ZS dzinējs savu pirmizrādi nesen piedzīvoja Opel Cascada, Astra piecdurvju hečbeka un Sports Tourer, kā arī Zafira Tourer modeļos, bet tagad tas ļaus tiešo konkurentu priekšgalā ierindoties arī Astra GTC. Ar tādiem rādītājiem kā 260 Nm maksimālo griezes momentu (līdz pat 280 Nm ar overboostfunkciju), maksimālo ātrumu 219 km/h, ārkārtīgi zemo degvielas patēriņu – tikai 6,1 litru uz 100 km jaunajā Eiropas braukšanas ciklā NEDC (New European Driving Cycle) un 143 g/km CO2emisiju Astra GTC 1,6 SIDI Turbo sīvākajiem konkurentiem liek pamatīgi pasvīst, lai tiktu līdzi.

„Līdz 2016. gada beigām mēs ieviesīsim trīs pavisam jaunas motoru saimes, 13 jaunus dzinējus un vairākas jaunas transmisijas. Jaunākās paaudzes 1,6 SIDI Turbo ir mūsu visaptverošās dzinēju ofensīvas sākums. Tieši tādēļ mums šis motors bija jāpiedāvā arī mūsu sportiskajā kompaktajā kupejā,” saka Opel valdes loceklis un Mašīnbūves daļas viceprezidents Maiks Ablesons (Mike Ableson). “Ar savu lielisko veiktspēju, lielo jaudu un priekšzīmīgo ekonomiskumu tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinējs nevainojami papildina Opel Astra GTC raksturu – muskuļoto dizainu, kurš piesaista uzmanību.”

Opel Astra GTC 1,6 SIDI Turbo ir pieejams ar sešpakāpju manuālo vai automātisko transmisiju, un tā cena ir sākot no 20 982 eiro (Baltijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN).

Galvenās vērtības: augstāks griezes moments, lielāka jauda, zemāks degvielas patēriņš

Jaunais 1,6 litru tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinējs Astra GTC modelī demonstrē lieliskus veiktspējas parametrus. Tas izceļas ar savu iespaidīgo 260 Nm griezes momentu, kas pieejams no 1650 līdz 3200 apgriezieniem minūtē un, pateicoties overboost funkcijai – uz laiku automobilim nodrošina papildu enerģijas pieplūdumu, kas ir īpaši svarīgs, piemēram, apdzīšanas laikā –, ļauj attīstīt pat 280 Nm. Tas ir par līdz pat 22 % vairāk nekā iepriekšējam motoram. Ar to Astra GTC atšķiras no citiem konkurentiem 1,4 līdz 1,8 litru dzinēju tilpuma klasē, jo tajā lielākā daļa modeļu nodrošina tikai 240 līdz 250 Nm maksimālo griezes momentu. Astra GTC SIDI lielisko jaudas attīstību demonstrē ne tikai labie griezes momenta pie zemiem apgriezieniem rezultāti, bet arī maksimālais ātrums – 219 km/h. Modelis no nulles līdz 100 km/h paātrinās 8,6 sekundēs, bet 80 līdz 120 km/h ar piekto pārnesumu sasniedz 9,3 sekundēs.

Pilnīgi jaunais tiešās iesmidzināšanas motors apvieno izcili klusu gaitu, vienmērīgu jaudas padevi un zemu degvielas patēriņu. Astra GTC 1,6 SIDI Turbo ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop tehnoloģiju (kombinētajā ciklā) patērē tikai 6,1 litru degvielas uz 100 km, bet tā emisiju daudzums ir 143 g/km CO2. Pateicoties šādiem rezultātiem, jaunākās paaudzes tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs pārspēj lielāko daļu savu tiešo konkurentu. Salīdzinājumā ar iepriekšējo 1,6 litru Turbo motoru, šis var lepoties ar par 15 % zemāku degvielas patēriņu.

Tikai dažu mēnešu laikā Opel ir izdevies pilnībā atjaunot Astra GTC vadošo dzinēju piedāvājumu. Plašo saimi noslēdz 206 kW/280 ZS visjaudīgākā OPC versija, lieljaudas dīzeļmotors 2,0 BiTurbo CDTI ar 400 Nm maksimālo griezes momentu un tagad arī jaudīgais un klusais 1,6 SIDI Turbo.

Patīkama skaņa: vienmērīgā turbodzinēja gaita paaugstina pasažieru komforta līmeni

Lai nodrošinātu lielisku sniegumu un klusu gaitu optimālam braukšanas komfortam, galvenie inženieru uzdevumi, radot šo motoru, bija zems vispārējais trokšņu un vibrācijas līmenis bez jebkādām neparastām skaņām. Ieplūdes un izplūdes sistēmu uzlabojumi tika veikti, atdalot vārsta vāku no cilindra galvas ar speciālu īpaši izturīgu slēdžu un blīvju palīdzību. Par spīti tiešajai iesmidzināšanai un sadegšanas kontrolei, inženieri spēja ievērojami samazināt trokšņu līmeni salīdzinājumā ar iepriekšējo dzinēju. Šīs skaņu inženierijas rezultātā jaunā Astra GTC 1,6 SIDI lietotāji varēs izbaudīt klusu un mierīgu tukšgaitu un zemu trokšņu līmeni liela ātruma, augstu apgriezienu un smagas kravas gadījumā.

Degvielas ekonomijas, komforta un lielākas jaudas nodrošināšanā sava loma bija arī uzlabotajām pārnesumkārbām. Astra GTC 1,6 SIDI Turbo nākamās paaudzes sešpakāpju manuālajai transmisijai raksturīgs īpaši augsts slēgšanās komforta līmenis un ievērojami samazināta berze. Jaunajai samazinātas berzes automātiskajai pārnesumkārbai piemīt Active Select funkcija, kas, sportiskākai braukšanai, ļauj izmantot arī manuālās ātrumu pārslēgšanas iespēju.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: