Posted by: Auto Galvu Remonts | 10/06/2013

Audi A7 brauks ar ūdeņradi

Audi inženieri ir sākuši izstrādāt A7 hečbeka versiju ar degvielas šūnu elementiem.

Par to britu izdevumam Autocar pastāstījis Audi izstrādes un attīstības nodaļas vadītājs Volfgangs Dirheimers, raksta Motor.ru.

Audi A7

Audi A7

Auto, kas apgādāts ar degvielas šūnu elementiem, uz priekšu dzen elektromotors. Tā darbināšanai nepieciešamo elektroenerģiju savukārt ražo ķīmiskā ūdeņraža un skābekļa savienošanas procesā, kura vienīgais pārpalikums ir ūdens.

Šāda ierīce tādējādi ir absolūti ekoloģiski tīra un videi nekaitīga.

Par to, kādi ir Audi inženieru izstrādātās degvielas šūnu stacijas raksturlielumi un elektromotora jauda, informācijas nav. Zināms ir tikai tas, ka Audi inženieri elektriskā A7 izmēģinājumus plāno sākt jau augustā.

Šis nav pirmais Audi zīmola auto, kura darbināšanai tiek izmantots ūdeņradis. Jau 2009.gadā vācieši atklāja Q5, kurš bija apgādāts ar diviem elektromotoriem un divām ūdeņraža tvertnēm.

Bez tā ingolštatē vērtē arī citus piedziņas agregātus. Piemēram, šā gada pavasarī tika prezentēts A3 Sportback, kura dzinēju darbina sintētiskais metāns un nodrošina 400 km gaitas rezervi. Kad gāze ir izlietota, elektronika pārslēdzas uz benzīna patēriņu un nobraucamo attālumu palielina vēl par 900 kilometriem.

Publikācija no interneta.

tvnet


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: