Posted by: Auto Galvu Remonts | 09/01/2014

Opel Astra GTC tagad pieejams ar jaudīgu 200 ZS turbodzinēju

Opel Astra GTC tagad pieejams ar jaunākās paaudzes 200 ZS 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinēju. Šis agregāts nodrošina arī Opel Cascada un Zafira Tourer modeļu piedziņu, kā arī ir uzskatāms par benzīna motoru klāsta noslēdzošo pārstāvi. Ar savu spēcīgo jaudu tas vēl vairāk uzsver kompaktās kupejas sportisko raksturu – par to spēcīgāka ir tikai OPC versija.

Astra GTC 1,6 ECOTEC 200 ZS

Astra GTC 1,6 ECOTEC 200 ZS

Astra GTC pārsteidz ar augstākajām tehnoloģijām zem priekšējā pārsega un unikālo, izsmalcināto paaugstinātas izturības atsperu (High Performance Struts jeb HiPerStuts) priekšējo piekari. Visos GTC modeļos ir atrodama moderna izklaides un informācijas tehnoloģija – Opel IntelliLink sistēma piedāvā vienkāršotu telefona un navigācijas sistēmas izmantošanu, vienlaicīgi ļaujot lietot arī dažādas viedtālruņa funkcijas tieši automašīnā. Astra GTC ar 147 kW/200 ZS 1,6 litru turbodzinēju cena ir sākot no 22 006 eiro (Baltijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN).

No 0 līdz 100 km/h 7,9 sekundēs – 1,6 litru Turbo ar 200 ZS ļauj tam notikt!

Jaunais Opel Astra GTC ar 200 ZS 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinēju var attīstīt 230 km/h maksimālo ātrumu. Modelis ne tikai 0-100 km/h sasniedz nieka 7,9 sekundēs, bet arī nodrošina iespaidīgu elastību – braucot ar piekto pārnesumu, ātrumu no 80 km/h līdz 120 km/h iespējams attīstīt 7,9 sekundēs. Jaunākās paaudzes benzīna tiešās iesmidzināšanas turbodzinējs ir īstens jaudas iemiesojums – 300 Nm maksimālais griezes moments (aroverboost funkciju) nodrošina izcili sportisku sniegumu. Tā 125 ZS jaudas attiecība pret degvielas tilpuma litru padara to par patiesu līderi savā klasē. Jauda, ko Astra GTC kopā ar šo spēcīgo dzinēju nodrošina, gaumīgi atspoguļojas arī automobiļa virsbūvē. Pārējie satiksmes dalībnieki var apbrīnot kupejas aizmugurējos lukturus un divus hromētos izpūtēja uzgaļus. Turklāt ir tikai viena joma, kurā benzīna tiešās iesmidzināšanas agregāta rezultāti ir visai skopi, – degvielas patēriņš. Kombinētajā ciklā tam nepieciešami vien 6,6 litri degvielas uz 100 kilometriem, bet emisiju daudzums ir 154 g/km CO2.

200 ZS Turbo noslēdz sērijveidā ražoto Astra GTC dzinēju spektru. Tā līdzinieks no dīzeļdegvielas motoru saimes ir augstas veiktspējas 2,0 BiTurbo CDTI ar 143 kW/195 ZS un 400 Nm griezes momentu. Vienīgais agregāts, kas pārspēj šīs abas vadošās jaudas vienības, ir 206 kW/280 ZS OPC dzinējs – ļoti spēcīga trijotne!

Informācijas un izklaides aprīkojums, kas sagādā prieku: Astra GTC ar IntelliLink sistēmu

GTC lepojas ne vien ar augstāko tehnoloģiju dzinēju, bet arī ar visos tā modeļos atrodamo moderno informācijas un izklaides sistēmu. Opel IntelliLink sistēma nodrošina vienkāršu navigācijas sistēmas un pārējo funkciju pārvaldīšanu, izmantojot septiņu collu augstas izšķirtspējas krāsaino ekrānu, uz kura tiek attēlots arī skats no, pēc izvēles pieejamās, atpakaļskata videokameras. Sistēma ietver arī balss kontroli, Bluetooth telefona savienojamību un audio failu straumēšanu. Vadošajā Navi 950 IntelliLink versijā ietilpst visas Eiropas kartes un to atjauninājumus iespējams veikt caur USB pieslēgvietu. Tāpat vadītājs sistēmai var likt nolasīt arī ienākošās īsziņas. Jaunā Opel sistēma paralēli IntelliLink balss vadībai arīdzan atbalsta un integrē viedtālruņa balss atpazīšanas funkcijas.

„Sportiskā ietērpa” Astra GTC īpašais sacīkšu modelis pieejams ar dažādiem dzinējiem

Papildu 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinēja jaudīgākās versijas prezentācijai unIntelliLink informācijas un izklaides sistēmas ieviešanai visos GTC modeļos, šogad paredzēts iepazīstināt arī ar pavisam jaunu, īpašu GTC modeli. Sākot no 2014. gada pavasara Opel motoru sporta entuziastiem piedāvās Astra GTC ar sevišķi pievilcīgu aprīkojuma paketi – tā veidota pēc tā automobiļa parauga, kas ar panākumiem startējis VLN Izturības čempionātā Nirburgringā. Raksturīgās dzelteni-melni-pelēki svītrotās motoru sporta uzlīmes šim modelim piešķir īpašu noskaņu. Melnā radiatora reste un logotipa stienis veido asu kontrastu ar virsbūves balto krāsu, bet atpakaļskata spoguļu grafīta melnie korpusi vēl vairāk akcentē automobiļa sacīkšu raksturu. Vēl viena spilgta iezīme ir uz vidējiem statņiem atrodamā Opel motoru sporta emblēma stilizēta sacīkšu braucēja atveidā uz dzeltena fona. Šis modelis ir pieejams ar plašu dzinēju spektru – sākot no 140 līdz 200 ZS benzīna un beidzot ar 130 līdz 195 ZS jaudīgiem dīzeļdegvielas.

Astra GTC savā „sportiskajā ietērpā” ir absolūti unikāls, tas apvieno elementus no dažādām sporta un OPC modeļu versijām. Izteiktā priekšpuse ir aizgūta no BiTurbo, bet sānu un aizmugures dizains no OPC Line aprīkojuma paketes. Pēc automobiļa durvju atvēršanas uzmanība tiek pievērsta melnajiem paneļiem. To dzeltenie un baltie Opel motoru sporta uzraksti tā vien liek sacīkšu braucējam–amatierim traukties ceļā. Arī salonā valda vistīrākās autosacīkšu noskaņas. Astra GTC modelim pēc izvēles ir pieejami arī alumīnija pedāļi, kā arī īpaši veidoti grīdas paklājiņi ar dzeltenām nošuvēm. Papildu tam, Astra GTC braucēji savu automobili atver un iedarbina ar īpašu sacīkšu stilistikā ieturētu atslēgu.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: