“VW Golf R 400” aprīkots ar to pašu divu litru turbopūtes benzīna motoru, kas uzstādīts arī jaunajā “R” sērijveida modifikācijā ar 300 ZS. Tomēr 400 ZS versijā šim motoram ir uzstādītas ražīgākas turbīnas un degvielas padeves sistēma, kā arī citādu darbības algoritmu dzinēja elektroniskais vadības bloks.

Rezultātā jauda palielināta par 100 ZS, bet griezes moments – par 70 ņūtonmetriem (līdz 450 Nm). Prototips aprīkots ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu un “4Motion” pilnpiedziņas sistēmu. Tas ļauj īpaši jaudīgajam hečbekam līdz 100 km/h paātrināties 3,9 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 280 km/h atzīmes (jau pazīstamajai “R” modifikācijai ar 300 ZS – pie 250 km/h).

Tāpat “Car and Driver” izdevums uzzinājis, ka VW ar šo 400 ZS motoru padalīsies arī ar citām koncerna markām. Gaidāms, ka ar šo dzinēju tiks aprīkota kāda no “Audi” sportiskajām modifikācijām.

Publikācija no interneta.

delfi