Posted by: Auto Galvu Remonts | 16/10/2014

Citroen, ko darbina gaiss

Parīzes auto izstādē oktobra sākumā cita starpā debitēs Citroen C4 Cactus Airflow 2L, kura nozīmīgākā īpašība ir degvielas patēriņš – 2 litri uz 100 kilometriem. Tik zemu rādītāju palīdz sasniegt inovatīva hibrīdsistēma, kuru darbina saspiests gaiss.

Citroen C4 Cactus AIRFLOW 2L

Citroen C4 Cactus AIRFLOW 2L

Citroen C4 Cactus Airflow 2L gan ir tikai konceptauto, taču ar to kompānija apliecina, ka bez jau pārbaudītām efektivitātes celšanas metodēm nopietni vērtē arī jaunu tehnoloģiju izmantošanu masveida ražošanā. Proti, bez svara samazināšanas un aerodinamikas optimizēšanas franči izsver arī inovatīvu hibrīdsistēmu ieviešanu.

Piemēram, C4 Cactus Airflow 2L Concept ir bampers ar trim aizvariem, ar kuriem spēka agregātu dzesēšana tiek regulēta pēc vajadzības, 19 collu riteņu diski ar aktīviem aerodinamiskiem elementiem un riepas ar zemu rites pretestību. Atpakaļskata spoguļu vietā konceptauto ir ieguvis nelielas kameras, jumts ir izgatavots no polikarbonāta, bet triecienu slāpēšanai paredzētie elementi uz durvīm ir izgatavoti no oglekļa šķiedras.

Pēc Citroen informācijas šie un citi uzlabojumi ne tikai pazeminājuši C4 Cactus svaru par 100 kg līdz 865 kilogramiem, bet arī par 20 procentiem uzlabojuši aerodinamiku, ja salīdzina ar sērijveida modeli, rakstaMotor.ru.

C4 Cactus Airflow 2L Concept uzstādīto hibrīddzinēju veido 82 zirgspēku trīs cilindru benzīna motors ar 1,2 litru darba tilpumu, divas saspiesta gaisa tvertnes, kam atvēlēta vieta mašīnas aizmugurē, hidraulisks sūknis un motors, kā arī automātiskā transmisija. Citroen prototipam ir trīs braukšanas režīmi – kad tas izmanto tikai benzīnu, tikai gaisu, vai arī kad tiek lietoti visi hibrīdsistēmas agregāti.

Parīzē Citroen plāno parādīt arī modificētu mazās klases 208, kam uzstādīts analoga hibrīdsistēma un patēriņš nepārsniedz 2 litrus uz 100 kilometriem.

Jau ziņojām, ka Citroen pašmāju auto izstādei ir sagatavojis vairākus jaunumus. Viens no tiem būs mazais C1 Urban Ride, par kura nonākšanu sērijveida ražošanā ar savu balsi varēs lemt ikviens Parīzes izstādes apmeklētājs.

 

 

Publikācija no interneta.

apollo


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Kategorijas

%d bloggers like this: