Jaunais divlitru dīzeļmotors ir modernizēta versija dzinējam ar rūpnīcas indeksu “EA288”, kas tiek uzstādīts sportiskajā “Golf GTD” un jaunajā “Passat” modelī, kur tas attīsta attiecīgi 184 ZS (380 Nm) un 240 ZS (500 Nm).

Jaunais motors, neskaitot turbīnu ar elektrisko piedziņu, atšķiras vēl ar izplūdes gāzu sadales sistēmu un tiešo iesmidzes sistēmu ar spiedienu līdz 2500 bāriem.

Līdz ar jaunā dīzeļdzinēja prezentēšanu VW padalījās informācijā arī par gaidāmo 10 pakāpju “DSG” sekvenciālo pārnesumkārbu ar diviem sajūgiem. Šobrīd šī transmisija ir izstrādes stadijā. Pēc provizoriskas informācijas, pārnesumkārba spēs izturēt griezes momentu līdz 550 Nm. Tāpat tā būšot savietojama ar iepriekšminēto 272 ZS dīzeļmotoru.

Pirmie VW koncerna sērijveida modeļi ar jauno 10 pakāpju “DSG” pārnesumkārbu gaidāmi 2016. gadā.

Kad sērijveida ražošanā nonāks jaunais 272 ZS dīzeļdzinējs, pagaidām netiek atklāts.

 

Publikācija no interneta.

delfi