Projektam par pamatu tika izmantots iepriekšējās paaudzes “BMW M6” (E63 – rūpnīcas indekss), kas no rūpnīcas tika komplektēts ar pieclitru V10 atmosfērisko motoru. “G-Power” jau labu laiku tam piedāvāja pārbūvi, kas tā jaudu no standarta 507 ZS palielināja līdz 800 ZS.

Tomēr jaunākajā projekta mērķis bija sasniegt pasaules visātrākā sērijveida superauto “Bugatti Veyron” jaudu – 1001 ZS.

“G6M V10 Hurricane CS” standarta V10 motoru “G-Power” aprīkojis ar kompresoriem un veicis citas izmaiņas, kā rezultātā 1001 ZS tiek sasniegts pie 8000 apgr./min, bet 900 ņūtonmetru griezes moments – pie 6000 apgr./min.

No vietas līdz 100 km/h šāds “pasaulē visātrākā BMW kupeja ar četrām sēdvietām” paātrinās 4,3 sekundēs, kas ir tikai 0,1 sekundi ātrāk nekā jaunajam “BMW M6” ar 560 ZS. Tomēr ātrumā pēc 100 km/h šis 1001 ZS bembis aiz sevis atstāj daudzus superauto – paātrinājumam no vietas līdz 200 km/h nepieciešamas vien deviņas sekundes (šāds rezultāts ir salīdzināms ar zviedru superauto “Koenigsegg Agera”), bet līdz 300 km/h – 21,5 sekundes. Automobiļa maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 372 km/h (salīdzinājumam – tādas pašas jaudas “Bugatti” spēj pārsniegt 400 km/h atzīmi).

Projekta izmaksas publiski netiek atklātas.