Publicēja: Auto Galvu Remonts | 03/09/2015

Astra ar samazinātu CO2

Radīt vadošās tehnoloģijas un funkcijas par pieejamām cenām: izstrādājot jauno Astru, Opel uzstāda sev ļoti ambiciozu mērķi.

1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo

1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo

Tā rezultātā jaunā Opel Astra veic milzu lēcienu: tā ir viegla un manevrētspējīga, savā segmentā ir sasniegusi ekonomiskuma virsotni, pateicoties jaunajiem, augsto tehnoloģiju dzinējiem, un tā piedāvā inovatīvas tehnoloģijas un pakalpojumus, kas iepriekš zināmi tikai kompaktklases augstākās kategorijas modeļos.

Opel Astra sākuma līmeņa 77 kW/105 ZS trīs cilindru 1,0 ECOTEC tiešās degvielas iesmidzināšanas turbo dzinējs padarīs Opel jauno zvaigzni par tīrāko un ekonomiskāko benzīna dzinēju kompaktklasē. Kombinācijā ar Start/Stop tehnoloģiju un Easytronic 3.0 pārnesumkārbu, vidējais degvielas patēriņš ir tikai 4,2l/100 km un 96g CO2 izmešu uz vienu kilometru. No dīzeļdzinējiem tiek piedāvātas trīs versijas “čukstošajam” 1,6 CDTI, sākot no 70 kW/95 ZS līdz 100 kW/136 ZS, kas jauktajā ciklā kopā ar 6 pakāpju mehānisko pārnesumkārbu patērē mazāk kā 4l/100 km, visekonomiskākajā variantā patērējot tikai 3,4l/100 km (90g/km CO2).

Jaunā Opel Astra iepazīstina kompaktklases segmentā ienes pilnu LED matricu apgaismojumu – tehnoloģiju, kas līdz šim bija pieejama tikai luksusa klases segmenta automobiļos. Tās cena ir sensacionāla – Opel piedāvā šo revolucionāro adaptīvo IntelliLux LED® sistēmu tikai par sākot no  1110 EUR (cena norādīta ar PVN). Jaunā Astra arī ir pirmais auto, kas tiks piedāvāts ar Opel OnStar sistēmu. Personīgais savienojamības un pakalpojumu asistents Astra pasažieriem ir kā sargeņģelis 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā. Sistēma tiks piedāvāta Astra augstāko aprīkojuma līmeņu pamatpakā – Dynamicun INNOVATION, kā arī pirmo gadu tās lietošana būs bez maksas. Vēl viens jaunās Astra ieguvums būs jaunās paaudzes IntelliLink informācijas un izklaides sistēma; jaunā R 4.0 versija būs pieejama sākot jau arEnjoy aprīkojuma komplektāciju un aprīkota ar 7 collu skārienjūtīgo ekrānu un sniedz plašas viedtālruņa integrācijas iespējas, izmantojot Apple CarPlay un Android Auto. Vēl viena izcelšanas vērta lieta ir jaunās paaudzes ergonomiskie sēdekļi, ko ir testējuši un pārbaudījuši neatkarīgi eksperti – Vācijas AGR (“Kampaņa veselām mugurām”). Turpinot tradīcijas, plašam klientu lokam padarot pieejamus labākos sēdekļus, Opel piedāvās ergonoisko vadītāja sēdekli sākot no  350 EUR.

Kad Opel inženieri un dizaineri sev uzstādīja mērķi turpināt zīmola 80 gadus senās Kadett un Astra tradīcijas kompaktklasē, vispārējas efektivitātes ziņā viņi koncentrējās uz jaunās Astra virzīšanu uz segmenta virsotni. Katra automobiļa arhitektūras detaļa tika veidota tā, lai iegūtu kompaktu dizainu. Vieglā svara materiālu un procesu izmantošana samazināja kopējo svaru par 120-200kg, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi. Kombinācijā ar jaunās paaudzes agregātu tehnoloģijām, šie pasākumi uzlaboja degvielas patēriņu un izmešu daudzumu. Bet tie arī piešķīra Astra dinamiskāku raksturu – tā ir veiklāka, precīzāka, ar labāku  pagriežamību un nodrošina tiešākas vispārējās braukšanas izjūtas. Tai ir dzīvīgāks sniegums un labāka atsaucība.

Tikai labākais: jaunākais dzinēju portfolio

Jauno Astra darbina tikai jaunās paaudzes dzinēji ar jaudu no 70 kW/95 ZS līdz 100 kW/150 ZS un tilpumu no 1,0 līdz 1,6 litriem. Visiem šiem dzinējiem, gan benzīna, gan dīzeļdegvielas ir trīs kopīgas īpašības: tie apvieno nepārspējamu efektivitāti ar izcilu atsaucību un neatkārtojamu vienmērīgumu.

Pēc prezentācijas šī gada rudenī, jaunās Astra bāzes dzinējs būs trīs cilindru 1,0 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbo, kas iepriekš tika ieviesti gan Adam, gan Corsa. Līdz šim tas ir izcēlies ar savu dzīvīgumu un klusumu. Jaunajā Astra tas uzstāda jaunus standartus benzīna dzinējiem: kombinācijā ar Start/Stop sistēmu un Easytronic 3.0 piecpakāpju pārnesumkārbu, degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir 4,2l/100 km un 96g/km CO2 – tie ir labākie rādītāji kompaktklases auto benzīna dzinējam. Pat kombinācijā ar tradicionālo piecpakāpju ātrumkārbu, CO2 izmeši šim stiprajam un dzīvīgajam dzinējam saglabājas tikai 99g/km (4,3l/100 km).

Savu pirmizrādi jaunajā Astra piedzīvos arī pilnīgi jaunais četru cilindru benzīna dzinējs no tās pašas trīs cilindru 1,0 dzinēja ģimenes: 1,4 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbo ar 92 kW/125 ZS un 110 kW/150 ZS. Ar Start/Stop tehnoloģiju un 6 pārnesumu mehānisko ātrumkārbu, tā vidējais degvielas patēriņš jauktajā ciklā ir tikai 4,9l/100 km (114g/km CO2) – tas ir iespaidīgs 11% uzlabojums salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Astra ar 103 kW/140 ZS. Arī veiktspēja ir piedzīvojusi fantastiskus uzlabojumus – ar 110 kW/150 ZS dzinēju aprīkotai Astra  paātrinājums no 80-120 km/h ar piekto pārnesumu prasa par 4,3s īsāku laiku kā tās priekšgājējam – tas ir neticams 32% uzlabojums.

Dīzeļdzinēju piedāvājumu  pārstāv 1,6 CDTI “čukstošais” dīzelis ar trīs jaudas versijām, sākot no 70 kW/95 ZS. Sākuma līmeņa dīzeļa dzinēja automobiļa cena sākas no 17 030 EUR. CO2 izmeši visām versijām, kas ir aprīkotas ar 6 pārnesumu mehānisko ātrumkārbu nepārsniedz 99 g/km. Līdz šim efektivitātes čempions jaunajā Astra ģimenē ir 81 kW/110 ZS modelis ar 3.4l/100 km degvielas patēriņu un 90g/km CO2. Jaunās Astras jaudīgākā dīzeļdzinēja versija ir aprīkota ar 100 kW/136 ZS 1,6 CDTI dzinēju, kas tika prezentēts šī gada pavasarī pašreizējā modelī. Pateicoties ievērojamam svara samazinājumam, jaunās Astras degvielas patēriņš un izmešu daudzums ir samazināts attiecībā pret iepriekšējo paaudzi – tikai 3,7l/100 km jauktajā ciklā (3,9l/100 km iepriekšējai paaudzei) un 99g/km CO2 (104g/km CO2 iepriekšējai paaudzei). Tajā pašā laikā tā sasniedz labāku paātrinājumu – 9,6s līdz 100km/h (0,7s labāk kā iepriekšējai paaudzei), bet pats galvenais ir paātrinājuma uzlabojums līdz 8,2s no 80-120 km/h, kas ir veselu sekundi ātrāk kā tās priekšgājējam.

Nepārspējama savienojamība un informācijas un izklaides sistēma

Jaunā Astra ir lielisks piemērs Opel ambīcijām tehnoloģijas un jaunieviesumus no augstākiem un dārgākiem segmentiem padarīt pieejamus kompaktklasē. Nākamās paaudzes Astra ir pirmais Opel modelis, kas jau uzreiz būs pieejams ar personīgo savienojamības un pakalpojumu asistentu Opel OnStar. Opel OnStarklientiem piedāvā plašu drošības un komforta pakalpojumu klāstu, iekļaujot automātisko avārijas zvanu ierīci, palīdzību uz ceļa, 4G LTE mobilo un Wi-Fi interneta piekļuves punktu. Dynamic un INNOVATIONaprīkojuma līmeņi Opel OnStar sistēmu saņems pamataprīkojumā (pēc izvēles arī Essential un Enjoy), kā arī visas OnStar iespējas un pakalpojumi pirmos 12 mēnešus būs pieejami bez maksas.

Turklāt  jaunajā Astra debitēs jaunās paaudzes IntelliLink informācijas un izklaides sistēma. Radio R 4.0IntelliLink ir pieejams visu aprīkojuma līmeņu pamatpakās, sākot no Enjoy. Tas ir aprīkots ar 7 collu skārienjutīgu ekrānu, Bluetooth savienojamību un ir saderīgs ar Android Auto un Apple CarPlay, kas ievērojami atvieglo viedtālruņu savienojamību ar automobili – tas būs jaunums kompaktklases segmentā. Jaunā, elegantā Navi 900 IntelliLink sistēma ar lielu, 8 collu skārienjutīgu ekrānu un iestrādāto navigācijas sistēmu ar vairāk kā 30 Eiropas valstīm, tiek piedāvāta kā opcija visiem aprīkojuma līmeņiem.

Augstās tehnoloģijas par pieņemamām cenām

Jaunajā Astra ir vēl viens absolūts jaunums drošības ziņā. Opel jaunā zvaigzne pirmo reizi kompaktklases segmentā ievieš revolucionāro, Opel patentēto nākamās paaudzes LED matricu gaismas sistēmu IntelliLux LED®. Līdz šim šāda sistēma bija pieejama tikai biznesa un luksusa klases spēkratos. Šī sistēma nodrošina neapžilbinošas tālās gaismas,  sākot no 1110 EUR. Ņemot vērā, ka vairāk nekā 200 000 no iepriekšējās paaudzes Astra modeļiem ir aprīkotas ar Bixenon AFL + adaptīvo apgaismojuma sistēmu, tad ir ļoti iespējams, ka jaunās Astra pircējus uzrunās vēl spējīgākā IntelliLux LED®  sistēma, kas sniegs vēl lielāku drošību un komfortu.

Neatkarīgi no Opel OnStar un IntelliLux LED®, nākamie Astra īpašnieki var sagaidīt virkni papildu drošības, atbalsta un komforta sistēmu – vairākas no tām ir nepārspētas šajā segmentā. Trešās paaudzes Opel Eyepriekšējā kamera ar ceļa zīmju asistentu, joslas saglabāšanas palīgfunkcija, joslas maiņas brīdinājuma sistēma, distances ievērošanas palīgsistēma un frontālās sadursmes brīdinājuma sistēma padara braukšanu ar jauno Astra vēl komfortablāku un drošāku.

AGR (“Kampaņa veselām mugurām”) testētie un sertificētie jaunās paaudzes ergonomiskie sēdekļi ir pieejami par īpaši konkurētspējīgām cenām – sākot no – 350 EUR par vadītāja sēdekli. Šie sēdekļi turpina Opel vadošās un pieejamās ergonomijas tradīcijas ar pēc izvēles pieejamām komforta papildiespējām, piemēram, masāžas funkciju, ventilāciju un sēdekļa platuma regulāciju – unikālu kombināciju kompaktklases automobiļos.

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: