Indekss “718” jaunā rodstera nosaukumā iekļauts par godu tāda paša nosaukuma “Porsche” četrcilindru sacīkšu automobilim, kas pagājušā gadsimta 50. un 60. gados uzvarēja dažādās sacensībās.

Lai arī pagaidām “Porsche” atklājis tikai jauno “718 Boxster”, gaidāms, ka Ženēvas autoizstādē tiks parādīta arī jaunā kupeja “718 Cayman”. Abi automobiļi atkarībā no versijas iegūs divu vai 2,5 litru četrcilindru turbopūtes benzīna dzinēju. Tāpat gaidāms, ka vēlāk šos motorus iegūs arī “Macan” modelis.

Bāzes versijā “Porsche 718 Boxster” tiks komplektēts ar divlitru agregātu, kas attīsta 300 zirgspēku jaudu un 380 ņūtonmetru griezes momentu, kas ir attiecīgi par 35 ZS un 100 Nm vairāk nekā 2,7 litru sešcilindru atmosfēriskajam motoram, kuru tas aizstāj.

Komplektācijā ar sekvenciālo divsajūgu pārnesumkārbu PDK un papildu aprīkojumā pieejamo “Sport Chrono” pakotni, rodsters no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 4,7 sekundēs (par 0,8 s ātrāk nekā priekštecis) un maksimāli sasniegs 275 km/h.

Savukārt šī rodstera “S” modifikācija iegūs 2,5 litru četrcilindru turbomotoru, kas attīsta 350 ZS un 420 Nm, kas ir attiecīgi 35 ZS un 60 Nm vairāk nekā 3,4 litru sešcilindru atmosfēriskajam dzinējam līdzšinējā “Boxster S” versijā. Rezultātā “Porsche 718 Boxster S” ar PDK transmisiju un “Sport Chrono” pakotni no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,2 sekundēs un maksimāli sasniedz 285 km/h.

Šie četrcilindru dzinēji ir ne tikai jaudīgāki par sešcilindru agregātiem, kurus tie aizstāj, bet arī par līdz pat 13 procentiem ekonomiskāki.

Lai arī “Porsche 718 Boxster” nav principiāli jauns modelis, bet gan iepriekšējā modeļa uzlabotā versija, autoražotājs apgalvo, ka no priekšteča eksterjerā bez izmaiņām saglabāts tikai bagāžnieka vāks, priekšējais vējstikls un savāžamais jumts.

Tirdzniecībā Eiropā “Porsche 718 Boxster” nonāks jau aprīlī un Vācijā maksās no 53 646 eiro, kas ir par nepilniem trim tūkstošiem eiro dārgāk nekā priekštecis.

Publikācija no interneta.

delfi