Egolfs savu braucienu sadalīja vairākos etapos. Viņš startēja Lucernā un pirmo brauciena daļu noslēdza pie “Opel” ģenerālmītnes Riselsheimā. Šos pirmos 429 kilometrus viņam izdevies nobraukt ar vidējo degvielas patēriņu 3,2 litri uz 100 km.

Pēc tam Egolfs pa dažādām Vācijas pilsētām devās Ziemeļjūras virzienā un divu dienu laikā braucienu noslēdza, atgriežoties Cīrihē.

Ekomaratonā tika izmantota “Opel Insignia” versija ar 1,6 litru “ecoFlex” dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu un 320 ņūtonmetru griezes momentu, un pazemināto sportisko balstiekārtu. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šai modifikācijai ir 3,9 litri dīzeļa uz 100 km.

Atgādinām, ka līdzšinējais absolūtais pasaules rekords degvielas patēriņā ar vienu degvielas tvertni sērijveida automobilim joprojām piederēja amerikāņu ekipāžai ar “Volkswagen Passat”, kas ar 140 ZS jaudīgo dīzeļdzinēju nobrauca 2,6 tūkstoš kilometru, izmantojot 73 litrus dīzeļa (vidēji 2,8 litri dīzeļa uz 100 km).

Savukārt Eiropas rekords šajā disciplīnā iepriekš tika uzstādīts ar 115 ZS jaudīgo “Ford Mondeo”. Ar to tika nobraukti 2536 kilometri, izmantojot 71 litru degvielas (arī 2,8 litri uz 100 km).

Pēc tam šie rekordi tika pārspēti ar “Peugeot 208”, kas ar 43 litriem degvielas nobrauca 2152 kilometrus (vidēji divi litri degvielas uz 100 km).