Jaunais spēka agregāts, kas pašlaik eksistē tikai kā prototips, tiek gatavots sadarbībā ar Ķīnas kompāniju “Qoros”. Pēc fon Kēnigsega vārdiem, tehnoloģijas, kas pielietotas “Koenigsegg” superauto modeļos “Agera” un “Regera”, var pielietot arī dzinējos ar mazāku darba tilpumu.

“Samazinot virzuļu diametru un palielinot to darba gājienu, varam samazināt dzinēja siltuma zudumu. Tāpat mēs izmantojam kaltos virzuļus un klaņus, kā arī augstākās kvalitātes vārstus, kas ļauj dzinēju padarīt tik efektīvu, cik vien tas iespējams,” skaidro “Koenigsegg” uzņēmuma īpašnieks.

Fon Kēnigsegs uzsver, ka jaunā spēka agregātā tiek izmantotas vairākas dārgas detaļas, tomēr šīs izmaksas var arī ievērojami samazināt, ja dzinēju ražo masveidā. Tāpat šajā mazā tilpuma jaudīgajā motorā plānots izmantot kompānijas “FreeValve” tehnoloģiju, kas vēl vairāk palielinās šī agregāta efektivitāti salīdzinājumā ar tradicionālajiem iekšdedzes motoriem.

Pirms kāda laika “FreeValve” un “Qoros” prezentēja principiāli jauna tipa iekšdedzes dzinēju. Sadales vārpsta, droseļvārsts un ar to saistītie mehānismi aizstāti ar pneimatiskajām svirām un hidrauliku ar elektronisko vadību. Pateicoties šādai tehnoloģijai, var ar “neticamu precizitāti” kontrolēt vārstu atvēršanos un aizvēršanos neatkarīgi vienu no otra pilna darba cikla laikā. Tas viss ļauj dzinēju padarīt vieglāku, kompaktāku, jaudīgāku un reizē ekonomiskāku par standarta iekšdedzes motoriem.