Publicēja: Auto Galvu Remonts | 06/07/2016

Uzņēmums Ford prezentējis jauno EcoBlue dīzeļdzinēju

Uzņēmums Ford prezentējis pirmo jauno Ford EcoBlue dīzeļdzinēju, kas aprīkots ar izsmalcinātām tehnoloģijām un inovatīvu dizainu un piedāvā lielāku degvielas ekonomiju un mazāk CO2 un NOX izmešu.

EcoBlue dīzeļdzinējs

EcoBlue dīzeļdzinējs

Ford EcoBlue dīzeļdzinēju klāsts, kura pamatā ir nozarē vadošā un godalgotā Ford EcoBoost benzīna dzinēju veiktspēja un tehnoloģija, turpmāk būs pieejams pasažieru automobiļos un komerciālajos transportlīdzekļos ar jaudu no 100 ZS līdz 240 ZS. Četru cilindru 2,0 litru Ford EcoBlue debitē jaunajos Transit un Transit Custom komerciālajos transportlīdzekļos, piedāvājot nepārspējamu ekonomijas, veiktspējas un izsmalcinātības kombināciju.

„Ford EcoBoost radīja jaunu standartu benzīna dzinējiem — tie ir mazi, ekonomiski un piedāvā pārsteidzošu veiktspēju. Un tāda pati apsēstība ieviest jauninājumus klienta labā slēpjas arī mūsu jaunajā Ford EcoBlue dīzeļdzinēju klāstā,” stāsta Ford of Europe priekšsēdētājs un izpilddirektors Džims Fārlijs (Jim Farley).

Vadāmību uzlabo par 20% lielāks griezes moments ar 1250 apgriezieniem minūtē salīdzinājumā ar līdzvērtīgu 2,2 litru TDCi dīzeļdzinēju, kas palīdz komerciālo transportlīdzekļu vadītājiem bez problēmām tikt galā sarežģītos ikdienas braukšanas apstākļos, piemēram, braucot ļoti lēnā satiksmē vai apdzenot lēni braucošus transportlīdzekļus. Jaunais dzinējs arī nodrošina pasažieru automobiļa komfortu komerciālo transportlīdzekļu segmentā, samazinot trokšņu līmeni tukšgaitā par 50%.

Pilnīgi jauna dzinēja konstrukcija ir ļāvusi samazināt berzi un radīt tīras sadegšanas sistēmu. Izsmalcināti izplūdes gāzu pēcapstrādes procesi ļauj nodrošināt īpaši zemu izmešu daudzumu, kas atbilst Euro 6 standartiem, kuri stāsies spēkā 2016.gada septembrī. Saskaņā ar tiem NOx izmešu daudzums ir jāsamazina par 55% salīdzinājumā ar Euro 5 standartiem.

Progresīvu tehnoloģiju vidū ir īpaša iebūvēta ieplūdes sistēma, kas uzlabo dzinēja elpošanu, zemas inerces turbokompresors no raķešu dzinēja izejmateriāliem, kas piemērots darbam augstā temperatūrā, kā arī jauna augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas ir daudz atsaucīgāka, klusāka un nodrošina precīzāku degvielas padevi.

Jaunais 2,0 litru Ford EcoBlue dzinējs, ko izstrādājuši inženieri Apvienotajā Karalistē un Vācijā, komerciālajiem transportlīdzekļiem sākumā tiks piedāvāts ar 105 ZS, 130 ZS un 170 ZS jaudu. Vēlāk šis dīzeļdzinējs ar 200 ZS jaudu tiks piedāvāts Ford pasažieru automobiļos līdz ar vēl jaunākiem EcoBlue dzinējiem, tostarp 1,5 litru versiju.

 

Publikācija no interneta.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: