Destilētais ūdens ieplūdes kolektorā tiek iesmidzināts caur speciālu sprauslu. Ūdens šiem nolūkiem tiek glabāts atsevišķā tvertnē, kas “BMW M4 GTS” gadījumā ir bagāžniekā. Ūdens sistēmā tiek padots ar 10 bāru sūkni, bet tā nepieciešamais padeves daudzums tiek aprēķināts elektroniski, ņemot vērā kloķvārpstas griešanās impulsu un dzinēja darba temperatūru.

Šāda tehnoloģija uzlabo degvielas sadegšanas procesu, samazina gaisa temperatūru kolektorā, palielina dzinēja atdevi (aptuveni par pieciem procentiem) un stabilizē tā darbību, kā arī uzlabo degvielas ekonomiju (par 13%) un samazina kaitīgo izmešu daudzumu izplūdē (par četriem procentiem).

Vislabāk šī sistēma darbosies automobiļos, kuros dzinējs attīsta vairāk nekā 109 zirgspēkus uz vienu darba tilpuma litru,” intervijā izdevumam “Autocar” paskaidrojis “Bosch” globālo projektu menedžeris Fabians Piaca. “Savu jauno tehnoloģiju tirgū ieviešam tieši tagad, kad varasiestādes pastiprina ekoloģiskās prasības dzinēju izplūdes gāzu sastāvam.”

Kā precizē “Bosch”, konstrukcijas ziņā sērijveida automobiļiem šī tehnoloģija būs līdzīga tai, ko jau izmanto BMW savā braukšanai pa sacīkšu trasēm paredzētajā “M4 GTS” spēkratā. BMW gadījumā ūdens tvertnes tilpums ir pieci litri.

“Bosch” jau veic pārrunas ar autoražotājiem par attiecīgās tehnoloģijas piegādi. Pagaidām gan “Bosch” neatklāj, ar kurām autobūves kompānijām šīs pārrunas šobrīd notiek.