“Pirms diviem mēnešiem prototipu iznīcinājām,” aģentūrai “Automotive News” apstiprinājis VW transmisiju nodaļas vadītājs Frīdrihs Aihlers. Inženieris nav detalizētāk paskaidrojis šādas lēmuma iemeslu, vien norādījis, ka VW šādu ideju savulaik mēģināja ieviest, sekojot “lielāks ir labāks” filozofijai.

Tomēr Aihlers neizslēdz iespēju, ka nākotnē VW varētu atgriezties pie tamlīdzīgas pārnesumkārbas izstrādes un ieviešanas.

VW par 10 pārnesumu transmisijas izstrādi paziņoja 2013. gadā – tūlīt pēc tam, kad “Ford” un “General Motors” paziņoja par sadarbību deviņu un 10 pārnesumu automātiskās transmisijas izstrādē.

Amerikāņu deviņpakāpju “automāts” debitēja jaunajā “Chevrolet Malibu” modelī, bet 10 pakāpju transmisija – “Chevrolet Camaro ZL1” un “Ford F-150 Raptor” spēkratos.

Pirms gadiem pieciem autoindustrijā plaši izmantoto “ZF” pārnesumkārbu izstrādājošās kompānijas “ZF Friedrichshafen” vadītājs Stefans Zommers paziņoja, ka deviņi pārnesumi būs noslēgums sacīkstei par pārnesumu skaitu automobiļa transmisijā.

Automobiļu komponenšu ražotāja vadītājs deviņus pārnesumus dēvē par “dabīgo robežu” spēkratu automātiskajām transmisijām, jo katra nākamā pārnesuma pievienošana palielinātu konstrukcijas sarežģītības pakāpi un svaru, kas nesniegtu vēlamo degvielas ekonomiju.