Publicēja: Auto Galvu Remonts | 28/06/2017

Padomi autobraucējiem no 1931. gada

Par šādām auto lietotāja ikdienā praktiskām lietām rakstīja pirmskara Latvijā iznākošais Latvijas Republikas auto kluba oficiāls organs.

1931. gada Alfa Romeo 6C 1750 GS Touring ‘Flying Star’

Ko dažs labs automobilists vēl nezin…

  • Nepieciešamos gadījumos automobiļa virsbūves lakā plankumus var izņemt ar sviestu;
  • Pēc statistikas datiem lielāko daļu vieglos automobiļus pērk maijā, bet vismazāk decembra un janvāra mēnešos;
  • Virsbūves sēdekļu mākslīgas ādas pārvilkums vislabāk tiek atsvaidzināts, ierīvējot ar lineļļu. Pēc pamatīgas pārvilkuma notīrīšanas ierīvē to ar lineļļu un pēc dažām stundām krietni noberzē;
  • Angļu četrcilindru sacīkšu automobilim Riley katram cilindrim ir atsevišķs karburātors;
  • Automobiļa jumta celuloida sānu daļas var notīrīt ar koka spirta, parafineļļas un ūdens maisījumu. Vispirms ieberž ar šo maisījumu, vēlāk ar mīkstu sausu lupatu nospodrina;
  • Arī daži metalu tīrīšanas līdzekļi celuloida lodziņu tīrīšanai ļoti izdevīgi;
  • Motoreļļas, petrolējas un sasmalcināta grafita maisījums ir ļoti noderīgs automobiļu atsperu eļļošanai;
  • Ar šo maisījumu pārklāj galveno atsperu lapu un atstāj. Maisījums pats ievelkas starp atsevišķām atsperu lapām.»

(Motors, Rīgā, 1931. gada 1. novembrī.)

 

Publikācija no interneta.

iauto

 

 

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: