Eksperimentam tika izmantota pirmās paaudzes “Škoda Octavia”, kas ražota 1998. gadā un ir aprīkota ar “Volkswagen” koncerna 1,9 litru dīzeļdzinēju. Konkrētajam automobilim, neskatoties uz 695 tūkstoš kilometru nobraukumu un 20 gadu vecumu, joprojām ir oriģinālie amortizatori, izplūdes sistēma un turbīna.

Pat pieredzējušā servisa centra meistars bija izbrīnīts, ka, atverot motoru, tas ir tik labā stāvoklī. Pēc viņa vārdiem, oglekļa piedegums uz detaļām ir mazāks nekā bija gaidījis ieraudzīt, arī turbīna vēl ir stāvoklī, kas tai bez remonta ļautu nobraukt vēl kādus 150 tūkstošus kilometru.

Kā norāda sižeta autori, tik labā stāvoklī saglabāt motoru pie tik liela nobraukuma iespējams, ja apkopes automobilim veic regulāri – lej kvalitatīvus tehniskos šķidrumus un tos pārbauda noteiktajos intervālos.