Publicēja: Auto Galvu Remonts | 07/09/2018

Jaudīgāks Opel Grandland X ar jaunu turbo motoru

Jauns 180 Zs tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs Opel kompaktajam krosoveram ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Opel Grandland X

Opel piedāvā jaunu augstākā līmeņa dzinēju savam jaunākajam krosoveram Grandland X. Tiešās iesmidzināšanas benzīna turbo dzinējs ir pieejams ar 8-pakāpju automātisko transmisiju, kas nodrošina nemanāmu pārnesumu pārslēgšanos. Pilnībā no alumīnija, PureTech dzinējs ir ne tikai jaudīgs, bet arī nodrošina zemu emisiju līmeni, pateicoties jaunākajai izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmai, kas ietver benzīna daļiņu filtru (GPF). Grandland X 1.6 tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs ar Start / Stop sistēmu (degvielas patēriņš[1]:[2] 7,2 – 7,1 l / 100 km pilsētā, 5,0 – 4.9 l / 100 km ārpus pilsētas, 5,8 – 5,7 l / 100 km un 132 – 130 g / km CO2 jauktajā režīmā) jau atbilst nākotnes Euro 6d-TEMP emisiju standartam.

Četru cilindru dzinējs ar dubulto augšējo sadales vārpstu un četriem vārstiem uz cilindru nodrošina 133 kW / 180 Zs maksimālo jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un 250 Nm maksimālo griezes momentu tikai pie 1750 apgr. / min. Dzīvīgais dzinējs ir vērā ņemams arī tā tiešās droseles reakcijas dēļ, Grandland X paātrinājums no 0 – 100 km / h ir tikai 8,0 sekundes un maksimālais ātrums 222 km / h. Apvienojumā ar regulējamu vārstu gājienu, mainīga vārstu laikiestates sistēma ļauj bezgalīgi pielāgot vārstu kustības biežumu un ilgumu, lai uzlabotu degvielas ekonomiju un emisijas.

Protams, jaunais augstākās klases dzinējs būs pieejams arī Grandland X ar augstākās klases “Ultimate” apdari, kuras standartaprīkojumā ietilpst virkne luksa funkciju. Sportiskais, tomēr elegantais apvidus auto kļūst vēl saistošāks ar 19 collu “BiColor” lietajiem diskiem un sudraba krāsas jumta reliņiem. Turklāt, premium ergonomiskie sēdekļi, ādas apdare, Denon premium skaņas sistēma un daudzās ultramodernās palīdzības un informācijas izklaides sistēmas sola sniegt labsajūtu.

 

 [1] Vērtības mērītas balstoties uz WLTP un pārveidotas salīdzināšanai NEDC.

[2] WLTP mērījumi vidēji  (tikai informācijai, tos nedrīkst sajaukt ar oficiālajām NEDC vērtībām): 8,0 – 7.1 l / 100 km degvielas patēriņš; 181 – 161 g / km CO2emisijas.

Publikācija no interneta.

 

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: