Publicēja: Auto Galvu Remonts | 02/08/2019

MAN saņem jaunus Euro 6 dīzeļdzinējus

Turpmāk “MAN Truck & Bus SE” koncerna ražotie kravas automobiļi būs pieejami ar vēl jaudīgākiem un dinamiskākiem dīzeļa dzinējiem. Tie ir uzlaboti atbilstoši jaunākajiem “Euro 6d” izmešu standartiem, kā rezultātā ir iegūta lielāka veiktspēja, mazāks degvielas patēriņš un samazināts kopējais izmešu daudzums.

MAN EURO 6

Atkarībā no izvēlētā “MAN” komerctransporta modeļa, ir pieejami dažādas modifikācijas dzinēji. “TGL” un “TGM” kravas automobiļiem ražotājs piedāvā 4.6l un 6.9l dīzeļa dzinējus, sākot ar 160 Zs (118 kW) un līdz pat 320 Zs (235 kW). “TGS”, “TGX” vilcēji un pilsētas autobusi komplektējas ar pilnīgi jaunu 9l dīzeļa dzinēju, kas sasniedz līdz 400 Zs (294 kW) lielu jaudu un 1800 Nm griezes momentu vai atjauninātu 12.4l dīzeļa dzinēju un tā veiktspējas rādītājiem – 510 Zs (375 kW), 2600 Nm. Visjaudīgākos “TGX” vilcējus darbina 15.2l dīzeļa dzinējs, kas spēj attīstīt līdz pat 640 Zs (471 kW) lielu jaudu un maksimālo griezes momentu – 3000 Nm. Atkarībā no automobiļa pielietojuma, dzinēji var tikt aprīkoti ar visdažādāko modeļu MAN vai ZF ražotāju ātrumkārbām.

Atjauninājumi skāruši arī dzinēja svaru. Tā, piemēram, pilnīgi jaunā 9l dīzeļa dzinēja svars, salīdzinot ar tā priekšteci, ir samazinājies par 230 kg. Tas ir bijis iespējams pilnībā atsakoties no izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas “EGR” (“Exhaust Gas Recirculation System”), pielietojot vieglākus, mūsdienīgākus materiālus un liekot uzsvaru uz “SCR” (“Selective Catalytic Reducation”) jeb selektīvo izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmas darbību – kaitīgo slāpekļa oksīdu “NoX” neitralizāciju dūmgāzēs, pielietojot “AdBlue” šķīdumu.

“”Euro 6d” normām atbilstošie dzinēji šobrīd ir vistīrākie un videi draudzīgākie no komerctransporta tirgū esošajiem dzinējiem. Pateicoties automobilī iebūvētajai diagnostikas sistēmai “OBD” (“On-Board Diagnosis”), automobilis tagad pats uzrauga nodefinētās emisiju normas un informē vadītāju par robežu pārkāpšanu. Tāpat dzinēju uzlabojumi snieguši iespēju pagarināt eļļas maiņas intervālus un apkopes klientiem turpmāk būs jāveic retāk.”, norāda SIA “Avar Auto” apmācību vadītājs Pēteris Rajeckis.

 

Publikācija no interneta.

iauto


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: