Publicēja: Auto Galvu Remonts | 03/07/2020

Audi e-tron versijā “S” ir pasaulē pirmais ar trim elektromotoriem

“Audi” turpina uzsākto elektrisko automobiļu ofensīvu, piedāvājot jaunos “Audi e tron S” un “Audi e tron S Sportback”. Abi “S” modeļi ar pilnībā elektrisko piedziņu izmanto trīs elektromotorus un divi no tiem ir uz aizmugurējās ass.

Audi e tron S & Audi e tron S Sportback

Jaunie “Audi e tron S” un “Audi e tron S Sportback” piedāvā jaunu dinamikas dimensiju. “S” pārnesumā tie nodrošina pilnu veiktspēju, uz astoņām sekundēm sasniedzot 503 ZS jaudu un 973 Nm griezes momentu. Abi automobiļi no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 4,5 sekundēs, bet maksimāli sasniedz 210 km/h.

Šiem “S” modeļiem ir divi elektromotori uz aizmugurējās ass un viens uz priekšējās, tādējādi padarot tos par pasaulē pirmajiem sērijveidā ražotajiem elektriskajiem automobiļiem ar trīs elektromotoriem.

To piedziņas izkārtojums balstīts uz modulārās konstrukcijas principa – krietni jaudīgāks pielāgota dizaina elektromotors, kas darbina aizmugurējo asi “e-tron” modelī, tagad uzstādīts uz priekšējās ass. Priekšējais elektromotors no “e-tron 55” darbojas kopā ar strukturāli identisku motoru un ar individualizētām modifikācijām aizmugurē.

Akumulatora komplekta enerģijas ietilpība veido 95 kWh, no kuras izmantojams 91% (86 kWh). Ar pilnu akumulatora uzlādi “Audi e tron S” un “Audi e tron S Sportback” WLTP ciklā spēj nobraukt attiecīgi līdz pat aptuveni 360 un 365 kilometriem.

Lai uzlabotu efektivitāti, ikdienišķā braukšanas režīmā darbojas tikai aizmugurējie “S” modeļa elektromotori. Priekšējais elektromotors pieslēdzas, kad vadītājam nepieciešama lielāka jauda, kā arī tas automātiski pieslēdzas brīdī, kad samazinās riteņu saķere.

Elektriskā visu riteņu piedziņa tagad ir uzlabota ar elektrisko griezes momenta sadali. Katrs no aizmugurējiem elektromotoriem novada vilkmi tieši uz attiecīgajiem riteņiem, izmantojot viena ātruma pārnesumu – vairs netiek izmantots mehānisks diferenciālis. Šie tehniskie regulējumi pēc nepieciešamības pielāgojas vien milisekunžu laikā, un tie spēj pārvaldīt ļoti augstas piedziņas jaudu.

Balstiekārtai tagad ir īpaši “S” pielāgojumi. “Audi Drive Select” sistēma piedāvā septiņus braukšanas profilus. Piemēram, tā nodrošina adaptīvo sporta pneimatisko balstiekārtu – pneimatiskā balstiekārta ar regulējamu amortizāciju spēj izmainīt virsbūves augstumu pat par 76 milimetriem atkarībā no braukšanas situācijas un uzstādījumiem.

Elektriskie “S” modeļi standarta aprīkojumā ir ar 20 collu diskiem un riepām, kuru platums ir 285 milimetri. Pēc pieprasījuma pieejami 21 collas diski un vēlāk tiks piedāvāti pat vēl sportiskāki – 22 collu diski. Bremžu diskiem uzstādītas fiksētas skavas ar sešiem virzuļiem katrai no tiem.

Abi elektriskie “S” modeļi Eiropas tirgū nonāks šī gada rudenī. Vācijā “Audi e tron S” pamata cena būs no 93 800 eiro, bet “Audi e tron S Sportback” – no 96 050 eiro.

 

 

Publikācija no interneta.
delfi


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorijas

%d bloggers like this: