Publicēja: Auto Galvu Remonts | 02/07/2014

Opel Astra GTC ar jaudīgu un īpaši klusu dīzeļdzinēju

Astra GTC īpaši klusā dīzeļdzinēja pirmizrāde: jaunais 1,6 CDTI garantē jaudīgu un izveicīgu braukšanu sportiski kompaktajā kupejā.

1,6 CDTI

1,6 CDTI

Tas padara 100 kW/136 ZS turbo dīzeļdzinēju ar 320 Nm maksimālo griezes momentu pieejamu visai Astra saimei, kā arī aizstāj 1,7 CDTI un nodrošina uzlabotu veiktspēju un augstāku griezes momentu vienlaikus samazinot degvielas patēriņu. Astra GTC ar jauno dzinēju pieejams sākot no 21 400 (Baltijas valstīs ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN).

1,6 CDTI patērē vien 4,1 litru dīzeļa uz 100 km un emitē tikai 109 g/km CO2, ļaujot Astra GTC nopelnīt Vācijā A enerģijas efektivitātes atzīmi. Tas vēl nav viss – tā jaudīgums izceļ kompaktās kupejas sportisko raksturu. Jaunākās paaudzes alumīnija turbo dzinējs lepojas ar 320 Nm maksimālo griezes momentu, kas ir par 20 Nm vairāk nekā 130 ZS 1,7 litru priekštecim. Neskatoties uz samazināto degvielas patēriņu, īpaši klusajam dīzeļdzinējam ir vairāk jaudas nekā iepriekšējai paaudzei. Ar sešu ZS lielāku jaudu Astra GTC ir spējīgs uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 10,2 sekundēs; tā izrāviens no 80 līdz 120 km/h piektajā pārnesumā ir 8,9 sekundes iepriekšējo 10,5 vietā. Maksimālais ātrums – 198 km/h.

Opel Astra GTC dzinēju saime tika atjaunināta ļoti īsā laikā. Plašajam dzinēju klāstam ir pievienots 206 kW/280 ZS labākās kvalitātes OPC, augstas veiktspējas 2,0 BiTurbo CDTI dīzeļdzinējs ar 143 kW/195 ZS un 400 Nm maksimālās griezes momentu un jaudīgais 1,6 ECOTEC tiešās iemidzināšanas turbodzinējs ar 125 kW/170 ZS un 147 kW/200 ZS, kā arī īpaši klusais 1,6 CDTI dīzeļdzinējs ar 100 kW/136 ZS.

Patīkami kluss: augstāks komforta līmenis pateicoties zemākai trokšņu pakāpei

Jaunais 1,6 CDTI pieejams ar Start/Stop, kā arī ar bremžu spēka sadales sistēmu standartaprīkojumā, turklāt ar uzlaboto sešu pakāpju manuālo transmisiju, kas garantē augstāku pārslēgšanas komfortu. Uzlabojumi transmisiju komponentēs un pārslēgšanās mehānismos ir novedusi pie ievērības cienīgiem uzlabojumiem pasažieru komfortā.

Opel efektīvais īpaši klusais dīzeļdzinējs ir pirmā vienība Astra klāstā, kas jau izpilda nākotnes Eiro 6emisiju standartus, padarot to par videi tīrāko dīzeļdzinēju, ko Opel jebkad ir radījis. Dzinējs ir labākais savā klasē trokšņu un vibrāciju līmeņu ziņā, pateicoties optimizētai komponentu konstrukcijai un īpaši efektīvam sadegšanas procesam ar vairākām iesmidzināšanas reizēm, kā arī papildu akustiskiem risinājumiem. Rezultāts ir pārliecinošs – Opel jaunais 1,6 CDTI ir visklusākais dīzeļdegvielas dzinējs savā klasē, tādēļ nopelnot apzīmējumu „čukstošais dīzeļdzinējs”. Tā jaudīgo un tīro sniegumu nodrošināt palīdz maināmas turbīnas ģeometrijas VTG (variable turbine geometry) turbokompresors, augstspiediena common railsistēma un izplūdes gāzu pēcapstrādes process ar slāpekļa oksīda katalizatora LNT (Lean NOx Trap)tehnoloģiju, kas ir  atjautīgs, neliela izmēra risinājums, lai samazinātu izplūdes gāzu daudzumu.  

 

Publikācija no interneta.


Komentēt

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.

Kategorijas