Akumulatora bateriju komplektu izstrādājusi Ķīnas kompānija “Beijing National Battery Technology”. Akumulatori atrodas zem automobiļa grīdas, tādējādi inženieriem izdevies saglabāt tādu pašu telpu salonā un bagāžas nodalījumā, kā “Saab 9-3” standarta modelim. Turklāt izsvarojums pa riteņu asīm ir ideālā proporcijā – 50 pret 50.
Līdz šim “Saab” ražoja “9-3” modeli, kas tik komplektēts ar 220 zirgspēku jaudīgu benzīna motoru, tomēr maijā montāža tika pārtraukta finansējuma trūkuma dēļ no uzņēmuma līdzīspašnieka “Qingbo Investment”.
Šomēnes viens no “Saab” detaļu piegādātājiem pieprasīja atzīt zviedru autoražotāja īpašnieka “NEVS” bankrotu 22 tūkstoš ASV dolāru parāda dēļ. Tomēr “Saab” īpašnieki nekavējoši nomaksāja parādu un prasība tika atsaukta.
Šobrīd “NEVS” meklē jaunus investorus “Saab” attīstībai. No potenciālajiem kandidātiem tiek nosaukts arī Indijas autoražotājs “Mahindra & Mahindra”.
Publikācija no interneta.
delfi
Komentēt